Mali obiteljski hoteli odraz su kvalitete turizma

Slika /arhiva/100727-adrian_1.jpg

Oko 240 malih obiteljskih hotela, 16 tisuća kreveta, 3800 zaposlenih koji rade 200 dana godišnje, brojke su koje dovoljno govore o turističkom potencijalu i smjeru u kojem se treba razvijati hrvatski turizam – rečeno je u Splitu na predstavljanju projekta ADRIAN 2010. Riječ je o izboru najboljeg malog i obiteljskog hotela koji se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma. Upravo ovaj segment čini 15 posto kapaciteta u hotelskom smještaju, što smo na vrijeme prepoznali i odlučili poduprijeti, rekao je ministar turizma Damir Bajs dodavši da su u njihov razvoj dosad uložene 2 milijarde kuna kredita i 300 milijuna kuna poticaja. Na susretu je istaknuto i kako budućnost naše zemlje nije u betoniranju obale i podjeli ključeva apartmana, već u isticanju kvalitete i posebnosti pred konkurencijom, u čemu važnu ulogu igraju i mali obiteljski hoteli.


Oko 240 malih obiteljskih hotela, 16 tisuća kreveta, 3800 zaposlenih koji rade 200 dana godišnje, brojke su koje dovoljno govore o turističkom potencijalu i smjeru u kojem se treba razvijati hrvatski turizam – rečeno je u Splitu na predstavljanju projekta ADRIAN 2010. Riječ je o izboru najboljeg malog i obiteljskog hotela koji se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma.



Upravo ovaj segment čini 15 posto kapaciteta u hotelskom smještaju, što smo na vrijeme prepoznali i odlučili poduprijeti, rekao je ministar turizma Damir Bajs dodavši da su u njihov razvoj dosad uložene 2 milijarde kuna kredita i 300 milijuna kuna poticaja.



Na susretu je istaknuto i kako budućnost naše zemlje nije u betoniranju obale i podjeli ključeva apartmana, već u isticanju kvalitete i posebnosti pred konkurencijom, u čemu važnu ulogu igraju i mali obiteljski hoteli.



Ministar se kratko osvrnuo i na dosadašnji tijek turističke sezone, istaknuvši kako je srpanj dobro krenuo, s tendencijom porasta u dolascima gostiju. Osim Nijemaca, Slovenaca i Talijana, ove godine očekuje i veći dolazak čeških turista s čijeg smo tržišta u prvih šest ovogodišnjih mjeseci zabilježili minuse, prije svega, zbog snažnih poplava koje su pogodile ne samo Češku, već i druga naša emitivna tržišta. Na kraju je podsjetio da će u ovoj sezoni biti težak zadatak dobiti stranog turista, za kojeg se velikim spuštanjem cijena istovremeno bore i Grčka, Turska i Tunis.



 

Pisane vijesti