- Objavljeno: 11.02.2010.
Mali Lošinj s brendom 'otok vitalnosti' obilježava 125 godina zdravstvenog turizma
U povodu ovogodišnjeg obilježavanja 125 godina zdravstvenog turizma na Malom Lošinju njegova Turistička zajednica i Grad Mali Lošinj predstavili su danas u Zagrebu ponudu tog 'otoka vitalnosti' temeljenu na prirodnim ljekovitim činiteljima, čime će se ove godine više nego prije promovirati i na međunarodnom tržištu.

Predstavljajući najnoviji promocijski katalog Malog Lošinja "Prirodni ljekoviti činitelji otoka vitalnosti" direktorica Turističke zajednice Malog Lošinja Đurđica Šimičić naglasila je da se na Lošinjskom otočju još od vremena Austro-Ugarske razvija ponuda zdravstvenog turizma.
I onda kao i sada ta se ponuda temelji na izvanrednim klimatskim i prirodnim uvjetima koji Lošinj u mnogočemu razlikuju od ostalih kvarnerskih i jadranskih odredišta. Visoka kvaliteta zraka, umjerena mediteranska klima sa suptropskim utjecajima, više od 1200 biljnih vrsta, od kojih je većina aromatično bilje, brojni manji i veći otoci, čisto more s bogatom florom i faunom, samo su neki od prirodnih činitelja koji su na Lošinju odredili otvaranje klimatskih lječilišta.
Uz zdravstveni taj otok ima odlične potencijale i za razvoj medicinskog turizma s obzirom na već sad postojeće medicinske objekte, ali ih treba znati promovirati i prodati, kazao je primarijus Goran Ivanišević iz Akademije medicinskih znanosti Hrvatske.
Na Malom Lošinju ove godine zbog te obljetnice, ali i zbog više od 250 različitih cjelogodišnjih manifestacija, te poboljšane hotelske i sve druge ponude očekuju nešto više dolazaka i noćenja turista nego prošle godine koja je, kako ističu, za njih bila dobra.
Na oko 22 tisuće kreveta u hotelima, kampovima, odmaralištima i u privatnom smještaju prošle je godine bilo 265 tisuća turista, koji su nakon 20 godina ponovo ostvarili nešto malo više od 2 milijuna noćenja, što su u odnosu na 2008. bili porasti od oko 4 posto.
Istodobno je ostvaren porast domaćeg turističkog prometa od po 1 posto s 35 tisuća domaćih turista i 290 tisuća njihovih noćenja. (Hina)