- Objavljeno: 01.10.2009.
Linije za otoke bez reduciranja – od 2010. cjelogodišnji plovidbeni red
Od 1. listopada trajekti i putnički brodovi na Jadranu plove po novom, izvan sezonskom plovidbenom redu, koji će vrijediti do 31. prosinca 2009. priopćeno je iz Agencija za obalni linijski pomorski promet.
Izvan sezonski red plovidbe vrijedi do 31. prosinca 2009., budući da će se od 2010. plovidbeni redovi izrađivati kao cjelogodišnji. Tako će se otkloniti problemi koje su imali turistički radnici koji na brojnim sajmovima početkom godine nisu znali kako će brodovi ploviti u sezoni, a mnogobrojnim turistima plovidbeni redovi će tijekom cijele godine biti dostupni na Internetskim stranicama. Podjela na izvan sezonske i sezonske redove plovidbe ostaje i dalje.
Kao i prošlih godina prestanak glavne plovidbene sezone donosi uobičajeno smanjenje broja putovanja, no za stanovnike hrvatskih otoka najvažnije je da neće biti dodatnog reduciranja linija zbog gospodarske krize i recesije, od čega su neki strahovali. Plovidbeni su redovi, naime, ostali jednaki onima iz izvan sezone 2008. godine. Uz to je pri izradi plovidbenih redova uvažen najveći dio želja i zahtjeva otočana.
S krajem rujna prestala je plovidba na državnim brzobrodskim linijama 9141 Pula-(Unije)-Mali Lošinj-(Ilovik)-Zadar i 9603a Split-Milna-Hvar, na trajektnoj liniji 641 Drvenik-Dominče i brodskoj liniji 616 Trogir-(Slatine)-Split. Više ne plovi ni brod 'Plavi val' na dodatnoj putničko-teretnoj liniji do Elafitskih otoka, koja je bila uvedena ovoga ljeta. Na cjelogodišnjim linijama nema većih promjena, izuzev u vezama otoka Mljeta s kopnom.
Kako bi se dodatno poboljšala povezanost, ali i učinkovitost brodova, na liniji 831 trajekt će ploviti iz Dubrovnika samo do luke Suđurađ na otoku Šipanu, ali ne i do Sobre na Mljetu. Vozila iz Sobre za Dubrovnik činila su, naime, samo nekoliko postotaka ukupnog prometa na toj liniji. Istodobno na glavnoj trajektnoj liniji za Mljet, između Prapratnog i Sobre, Jadrolinija uvodi veliki trajekt 'Lubenice' koji će ploviti četiri puta dnevno. Uz to će, kako bi se izašlo ususret otočanima, brzi brod 'Nona Ana' na liniji 9807 od 1. listopada umjesto iz Dubrovnika ploviti iz Sobre, a u dane vikenda uvode se i putovanja do druge luke na Mljetu, Polača.
Izvan sezonski red plovidbe vrijedi do 31. prosinca 2009., budući da će se od 2010. plovidbeni redovi izrađivati kao cjelogodišnji. Tako će se otkloniti problemi koje su imali turistički radnici koji na brojnim sajmovima početkom godine nisu znali kako će brodovi ploviti u sezoni, a mnogobrojnim turistima plovidbeni redovi će tijekom cijele godine biti dostupni na Internetskim stranicama. Podjela na izvan sezonske i sezonske redove plovidbe ostaje i dalje.
Izvan sezonski red plovidbe vrijedi do 31. prosinca 2009., budući da će se od 2010. plovidbeni redovi izrađivati kao cjelogodišnji. Tako će se otkloniti problemi koje su imali turistički radnici koji na brojnim sajmovima početkom godine nisu znali kako će brodovi ploviti u sezoni, a mnogobrojnim turistima plovidbeni redovi će tijekom cijele godine biti dostupni na Internetskim stranicama. Podjela na izvan sezonske i sezonske redove plovidbe ostaje i dalje.
Kao i prošlih godina prestanak glavne plovidbene sezone donosi uobičajeno smanjenje broja putovanja, no za stanovnike hrvatskih otoka najvažnije je da neće biti dodatnog reduciranja linija zbog gospodarske krize i recesije, od čega su neki strahovali. Plovidbeni su redovi, naime, ostali jednaki onima iz izvan sezone 2008. godine. Uz to je pri izradi plovidbenih redova uvažen najveći dio želja i zahtjeva otočana.
S krajem rujna prestala je plovidba na državnim brzobrodskim linijama 9141 Pula-(Unije)-Mali Lošinj-(Ilovik)-Zadar i 9603a Split-Milna-Hvar, na trajektnoj liniji 641 Drvenik-Dominče i brodskoj liniji 616 Trogir-(Slatine)-Split. Više ne plovi ni brod 'Plavi val' na dodatnoj putničko-teretnoj liniji do Elafitskih otoka, koja je bila uvedena ovoga ljeta. Na cjelogodišnjim linijama nema većih promjena, izuzev u vezama otoka Mljeta s kopnom.
Kako bi se dodatno poboljšala povezanost, ali i učinkovitost brodova, na liniji 831 trajekt će ploviti iz Dubrovnika samo do luke Suđurađ na otoku Šipanu, ali ne i do Sobre na Mljetu. Vozila iz Sobre za Dubrovnik činila su, naime, samo nekoliko postotaka ukupnog prometa na toj liniji. Istodobno na glavnoj trajektnoj liniji za Mljet, između Prapratnog i Sobre, Jadrolinija uvodi veliki trajekt 'Lubenice' koji će ploviti četiri puta dnevno. Uz to će, kako bi se izašlo ususret otočanima, brzi brod 'Nona Ana' na liniji 9807 od 1. listopada umjesto iz Dubrovnika ploviti iz Sobre, a u dane vikenda uvode se i putovanja do druge luke na Mljetu, Polača.
Izvan sezonski red plovidbe vrijedi do 31. prosinca 2009., budući da će se od 2010. plovidbeni redovi izrađivati kao cjelogodišnji. Tako će se otkloniti problemi koje su imali turistički radnici koji na brojnim sajmovima početkom godine nisu znali kako će brodovi ploviti u sezoni, a mnogobrojnim turistima plovidbeni redovi će tijekom cijele godine biti dostupni na Internetskim stranicama. Podjela na izvan sezonske i sezonske redove plovidbe ostaje i dalje.