Kongres kampinga: U kampovima broj noćenja porastao na 21,5 milijuna

Slika /1_A_fotke_vijesti/231115_camping_FaH.jpeg

U kampovima u Hrvatskoj ove su godine do sada ostvareni dobri rezultati s gotovo 21,5 milijuna noćenja, što je više nego u isto lanjsko vrijeme, a raste interes i za kampove u kontinentalnom dijelu zemlje koji imaju 3,2 posto više noćenja, istaknuto je u srijedu na 17. kongresu hrvatskog kampinga u Vodicama.

O tome su izvijestili organizatori kongresa, Kamping udruženje Hrvatske (KUH), ocjenjujući rezultate kampova ove godine izvrsnim i rekordnim.

Na kongresu koji je okupio više od 350 sudionika naglašeno je da su "izvrsne brojke rezultat kontinuiranog ulaganja u kamping sektor, što su prepoznali i turisti", a posebno iz Mađarske, koji su ostvarili najveći rast noćenja i dolazaka u kampove od 19 posto u odnosu na lani.

S porastima dolazaka u kampove od devet posto ističu se i Poljaci, te domaći i turisti iz Švicarske s po šest posto rasta.

"Hrvatski kampovi su jedni od najkvalitetnijih u Europi zahvaljujući intenzivnim ulaganjima, a dio ih već sada radi cijele godine. Uvjereni smo da upravo kamping može biti predvodnik održivog, cjelogodišnjeg turizma, što potvrđuju i ovogodišnji rezultati te sve veći interes i za kampove u kontinentalnim županijama", poručio je s kongresa direktor KUH-a Adriano Palman.

Kako je to i sve snažniji segment turističke ponude, direktor Hrvatske udruge turizma (HUT) Veljko Ostojić smatra da je nužno osigurati kontinuitet ulaganja u kvalitetu kampova, jer se i ove godine potvrdio trend da najbolje rezultate ostvaruju objekti u koje se kontinuirano investira.

"Iduća 2024. godina će biti još izazovnija od 2023., očekuju se daljnji gospodarski izazovi na najznačajnijim emitivnim tržištima, ali i agresivna konkurencija mediteranskih destinacija. Time će važnije biti osigurati primjerenu kvalitetu za novac, i na vrijeme i dovoljan broj i dovoljno kvalitetne radne snage", kazao je Ostojić.

Na kongresu su raspravljene i aktualne teme i trendovi za kamping, od toga kako se uspješno pripremiti za nadolazeću sezonu, preko umjetne inteligencije i jeli može biti dio rješenja za nedostatak radne snage, do toga kako se kampovi mogu prilagoditi klimatskim promjenama.

Dodijeljena su i priznanja najinovativnijim kampovima - tvrtki Jadranka turizam za koncept interaktivnog online bukinga, Valamarovom Istri Premium Camping Resortu za koncept dječje animacije i Lanterni Premium Camping Resort za inovativan koncept tematiziranog sanitarnog objekta Parenzana.

Polidor Camping Resort nagrađen je za koncept privatnih grijanih bazena s kupolama, a Zaton Holiday Resort za polivalentni plažni objekt Ventula.

Kongres prati i izložba domaćih i inozemnih proizvođača glamping šatora i mobilnih kućica, te opreme za kamping industriju, što sudionicima omogućuje uvid u najnovije tržišne trendove, zaključuju iz KUH-a.

(Hina/FaH)

Pisane vijesti