​Kampanja "Croatia, full of new beginnings" zabilježila 30 milijuna impresija

Slika /AA_2018_b-fotke/HTZ/HTZ_log-w.jpg

Promotivna kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) "Croatia, full of new beginnings" na 15 stranih tržišta na društvenim mrežama u mjesec je dana zabilježila 30 milijuna impresija i više od dva milijuna ukupnih interakcija korisnika s oglasima, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

Ocjenjujući takve rezultate kampanje odličnim, iz HTZ-a podsjećaju da je cilj te promocije zadržavanja vidljivosti i prisutnosti Hrvatske kao turističke destinacije na stranim tržištima.
 
Kampanja je provedena na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok, i to na tržištima Austrije, Njemačke, Velike Britanije, Italije, Mađarske, Poljske, Češke, Slovačke, Nizozemske, Francuske, Slovenije, Švedske, Norveške, Belgije i Švicarske.
 
Velik interes unutar kampanje pobudile su objave o parkovima prirode Papuk, Kopački rit, Medvednica i Žumberak, ali i objave o hrvatskim dvorcima, kurijama i ljetnikovcima. Posebnu pažnju i reakcije izazvale su i objave o vinskim cestama te hrvatskoj gastronomskoj ponudi, kao i prijedlog otkrivanja bogate ponude Slavonije i Baranje. Upravo je promocija Hrvatske kroz manje poznata odredišta i lokalitete bio jedan od ciljeva kampanje u sklopu koje su se putem atraktivnih fotografija komunicirane kratke i zanimljive priče, odnosno prijedlozi kako provesti odmor u Hrvatskoj s naglaskom na proizvode poput eno-gastronomije, prirodnih ljepota, kulture, aktivnog odmora i dr., kažu iz HTZ-a.
 
"Rezultati kampanje potvrđuju da su naši brojni pratitelji itekako željni novih putovanja i dolaska u Hrvatsku. Trenutno je ključno zadržavanje vidljivosti Hrvatske na inozemnim tržištima, ali i povoljne epidemiološke situacije kako bi Hrvatska i ove godine bila percipirana kao sigurno turističko odredište", istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
 
Najavio je da na devet tržišta uskoro kreće provedba zasebne promotivne kampanje "Safe stay in Croatia", dok će se glavne pozivne kampanje provoditi tijekom proljeća, ovisno o epidemiološkoj situaciji na svakom pojedinom tržištu. (Hina)

Pisane vijesti