Hrvatska turistička zajednica britanskim partnerima predstavila projekt Hrvatska 365

Slika /arhiva/RH_365_htz_logo1.jpg

U organizaciji Hrvatske turističke zajednice sinoć je u londonskom Queen's klubu, uz nazočnost direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomira Ivičića, ministra turizma Darka Lorencina, pomoćnika ministra Davora Ižakovića, veleposlanika Republike Hrvatske u Velikoj Britaniji Ivana Grdešića i direktora predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji Tonka Rilovića,  britanskim medijima, turoperatorima i agentima te brojnim javnim osobama i uglednicima predstavljen projekt Hrvatska 365. Više od stotinu gostiju, zahvalivši im na dolasku i interesu iskazanom za projekt,  pozdravio je direktor Glavnog ureda Ratomir Ivičić. Kratkom prezentacijom predstavljeni su ciljevi i glavne odrednice kampanje Hrvatska 365, čiji je glavni naglasak na razvoju atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone. Isto tako, naglašeno je kako je Hrvatska izvanredna destinacija u kojoj se može uživati tijekom cijele godine, a činjenica da je britanskim gostima udaljena na samo dva sata leta, jedna je od važnijih komparativnih prednosti. Šest ključnih proizvoda koji nose kampanju predstavljeni su kroz brojne aktivnosti HTZ-a, pri čemu je jedna od najvažnijih partnerska suradnja na nedavno lansiranoj web stranici BBC-ja pod nazivom BBC Earth.

U organizaciji Hrvatske turističke zajednice sinoć je u londonskom Queen's klubu, uz nazočnost direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomira Ivičića, ministra turizma Darka Lorencina, pomoćnika ministra Davora Ižakovića, veleposlanika Republike Hrvatske u Velikoj Britaniji Ivana Grdešića i direktora predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji Tonka Rilovića,  britanskim medijima, turoperatorima i agentima te brojnim javnim osobama i uglednicima predstavljen projekt Hrvatska 365. Više od stotinu gostiju, zahvalivši im na dolasku i interesu iskazanom za projekt,  pozdravio je direktor Glavnog ureda Ratomir Ivičić. Kratkom prezentacijom predstavljeni su ciljevi i glavne odrednice kampanje Hrvatska 365, čiji je glavni naglasak na razvoju atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone. Isto tako, naglašeno je kako je Hrvatska izvanredna destinacija u kojoj se može uživati tijekom cijele godine, a činjenica da je britanskim gostima udaljena na samo dva sata leta, jedna je od važnijih komparativnih prednosti. Šest ključnih proizvoda koji nose kampanju predstavljeni su kroz brojne aktivnosti HTZ-a, pri čemu je jedna od najvažnijih partnerska suradnja na nedavno lansiranoj web stranici BBC-ja pod nazivom BBC Earth.

''Ovaj projekt leži na sinergiji svih dionika u turizmu i cjelokupnog turističkog sektora. Turisti s britanskog tržišta dolaze nam svake godine u velikom broju čime postaju naši najbolji ambasadori. Posjetiti Hrvatsku znači doživjeti Hrvatsku i biti dio nečeg posebnog'', rekao je direktor Ivičić. Predstavljanje projekta nastavljeno je prezentacijama četiriju destinacija; Iva Grubišić predstavila je sve prednosti odabira destinacije Slavonija i Baranja, Fani Martinović Skaramuča destinaciju Pelješac i Korčulu, Jelka Tepšić Dubrovnik i rivijeru, dok je Alen Greblo predstavio klaster sjeverozapadne Istre. Gosti su na ovaj način mogli pobliže upoznati kulturnu baštinu destinacija, bogatu eno-gastronomsku ponudu te ponudu aktivnog odmora i biciklizma, u čemu gosti u Hrvatskoj mogu uživati svih 365 dana u godini. Po predstavljanju destinacija, druženje je nastavljeno u President's roomu, gdje je uzvanike pozdravio ministar turizma Darko Lorencin, a poznati tenor Stijepo Gled Markos ih je upoznao s glazbenom baštinom Hrvatske. Prezentacija i degustacija velikog poznavatelja vina Joea Wadsacka bila je uvod u neformalno druženje uz bogatu eno-gastronomsku ponudu iz hrvatskih destinacija.

Kampanja Hrvatska 365 prvi je sustavni projekt jedne od nacionalnih turističkih organizacija na svijetu čiji je cilj reduciranje sezonalnosti, odnosno razvoj svijesti o Hrvatskoj  kao destinaciji s atraktivnom ponudom i tijekom razdoblja pred i posezone.



Pisane vijesti