Hrvatska turistička ponuda u Budimpešti i Parizu

Slika /arhiva/utazasgif

Tijekom ovog tjedna nastavlja se intenzivna promocija hrvatskog turizma na sajmovima u Beču, Freiburgu, San Sebastianu, Parizu i Budimpešti.

Značajni turistički sajam UTAZAS u Budimpešti održavat će se od 16. do 19. ožujka, a ovogodišnje predstavljanje Hrvatske je od izuzetne važnosti budući da nastupa kao zemlja partner.

Hrvatska turistička zajednica će predstaviti hrvatsku turističku ponudu na štandu veličine 154 m2, a prvog dana sajma u novootvorenoj Palači umjetnosti upriličit će se i hrvatski kulturno-umjetnički program za 800 uzvanika, među koje se ubrajaju uglednici Grada Budimpešte, predstavnici medija, poznate ličnosti iz kulturnog, političkog i gospodarskog života.

Nazočne će u ime Hrvatske pozdraviti pomoćnik minitsra za turističku politiku i tržište Želimir Kramarić i direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić, a kroz poseban glazbeno – scenski nastup Hrvatsku će predstaviti Splitski HNK te ansambl 'Bonaca'.

Sajam UTAZAS izuzetno je važan za hrvatski turizam s obzirom da u Hrvatsku iz Mađarske dolazi više od 80% individualnih turista (od ukupno 453.000, koliko ih je 2005. boravilo u Hrvatskoj ostvarivši 2,4 milijuna noćenja). Posjetitelje hrvatskog štanda zabavljat će tijekom svih dana ansambl Bonaca. Sajam je otvoren za široku publiku, dok je prvi dan rezerviran isključivo za turističke profesionalce.

Tijekom 2005. godine, Hrvatska je registrirala dolazak 591.098 francuskih turista koji su ostvarili gotovo dva milijuna turističkih noćenja. Temeljem dobrih rezultata očekuju se još bolji za nadolazeću turističku sezonu, a ovogodišnji nastup Hrvatske na francuskom tržištu usmjeren je na predstavljanje novih sadržaja koji karakteriziraju prije svega turističku destinaciju. Realizacija ove strategije očituje se u pristupu s naglaskom na pojedine regije (klastere) i raznolikost njihove turističke ponude.

Sajam 'SMT' u Parizu koji također traje od 16. do 19. ožujka, zasigurno najvažniji sajam turizma u Francuskoj, prošle je godine privukao preko 100.000 posjetitelja i to uglavnom široku publiku te preko 5.000 predstavnika turističke struke. Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa 7 suizlagača turističkih zajednica i turističkih tvrtki izlaže na štandu veličine 50 m2.



Pisane vijesti