- Objavljeno: 03.11.2016.
Hrvatska turistička ponuda na sajmu WTM u Londonu
Hrvatska turistička ponuda i ove će godine biti predstavljena na jednoj od najvećih svjetskih turističkih burzi, odnosno na sajmu World Travel Market (WTM) koji se održava u Londonu od 7. do 9. studenog. Sajam i hrvatski štand na WTM-u obići će i ministar turizma Gari Cappelli te direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić. Sajam će ministar Cappelli i direktor Ivičić iskoristiti i za susrete s važnim partnerima na britanskom tržištu koje se i ove godine nalazi među top deset tržišta s kojih je hrvatske destinacije posjetilo najviše turista.
Hrvatska turistička ponuda i ove će godine biti predstavljena na jednoj od najvećih svjetskih turističkih burzi, odnosno na sajmu World Travel Market (WTM) koji se održava u Londonu od 7. do 9. studenog. Sajam i hrvatski štand na WTM-u obići će i ministar turizma Gari Cappelli te direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić. Sajam će ministar Cappelli i direktor Ivičić iskoristiti i za susrete s važnim partnerima na britanskom tržištu koje se i ove godine nalazi među top deset tržišta s kojih je hrvatske destinacije posjetilo najviše turista.
„Sajam WTM jedan je od najvećih turističkih sajmova na svijetu kojeg godišnje posjeti oko 50 tisuća osoba koje djeluju u turizmu. Samim time ovo je idealna prilika da se Hrvatska, kao turistička destinacija, dodatno približi organizatorima putovanja, ali i osigura i poboljša svoju poziciju na tržištu Velike Britanije koje je postalo jedno od naših najznačajnijih emitivnih tržišta“, istaknuo je ministar turizma Gari Cappelli, napomenuvši kako nakon ove vrlo uspješne turističke godine moramo nastaviti dalje raditi i pokazati da je Hrvatska iz godine u godinu sve bolja i zanimljivija destinacija. Upravo će se ministar Cappelli u sklopu WTM-a susresti i sa generalnim tajnikom Svjetske turističke organizacije (UNWTO) Talebom Rifaijem.
Važnost nastupa na sajmu WTM naglasio je i direktor Ivičić. „Hrvatska će svoju ponudu i ove godine predstaviti u jakoj konkurenciji koju čini više od pet tisuća izlagača iz više od 200 zemalja svijeta. Da bi maksimalno došli do izražaja i odradili kvalitetan nastup, hrvatsku ćemo ponudu predstaviti na štandu veličine 261m2 na kojem će suizlagati ukupno 22 suizlagača. Velik interes suizlagača jasno ukazuje na važnost britanskog tržišta s kojeg smo u prvih deset mjeseci ove godine ostvarili više od 3 milijuna noćenja, a potencijal za daljnje poraste itekako postoji“, zaključio je direktor Ivičić, dodavši kako je upravo britansko tržište među onim tržištima koja su najbolje reagirala na novi krovni komunikacijski koncept pod sloganom „Hrvatska, puna života“.
Nositelj nastupa je Hrvatska turistička zajednica (HTZ), a na sajmu će svoju ponudu predstaviti i 22 suizlagača, odnosno turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije, TZ Zagreba i TZ Splita te ostali subjekti među kojima su Croatia Airlines, NP Plitvice, Maistra, Valamar, Sunčani Hvar, HUP Zagreb, Uniline, Kompas, Ban Tours, I.D.Riva, Katarina Line, Gulliver Travel, Sail Croatia, Super Tours, Real Croatia, Aronda Adriana Travel, Istarski dvori, Oryx i Fleet.