Hrvatska turistička ponuda iznimno uspješna na sajmu u Utrechtu

Slika /arhiva/130115_utrecht1.jpg

Hrvatska turistička zajednica, u razdoblju od 13. do 18. siječnja u nizozemskom gradu Utrechtu na sajmu Vakantibeurs predstavlja hrvatsku opću turističku i kamping ponudu, kao i ponudu za razdoblje pred i posezone. Sajam je svečano otvoren danas, 13. siječnja, i prva je to u nizu sajamskih prezentacija nacionalne turističke ponude u 2015. godini. Prvoga dana najvećega turističkoga sajma u Nizozemskoj, direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić  susreo se s predstavnicima brojnih partnera, Novasol, Thomas Cook Belgija i Nizozemska, TUI Nizozemska, ID Riva, Transavia, s kojima je razgovarao o aktivnostima na tržištu Beneluxa kao i najavama za predstojeću sezonu.

''Velik interes partnera s tržišta Beneluxa pokazatelj je dobro odrađenih aktivnosti na navedenome tržištu s kojega u nadolazećoj sezoni možemo očekivati još i bolje rezultate od prošlogodišnjih. Posebno velik interes bilježimo za pred i posezonu, što je zasigurno rezultat pilot projekta Hrvatska 365, čija puna primjena kreće u ovoj godini. Jednako tako, bilježimo velik interes turoperatora za kontinentalnom Hrvatskom i  Zagrebom kao city break destinacijom, čemu su svakako pridonijeli i novi KLM-ovi letovi. Jednako tako, sve je više nizozemskih turoperatora koji svoju ponudu kreiraju na specijaliziranim paketima, poput birdwatchinga, wellnessa, ronjenja, biciklizma, moto tura'', rekao je je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić nakon sastanaka.

Hrvatska turistička ponuda predstavlja se na štandu od gotovo 180 m2 uz nazočnost brojnih suizlagača, Bi Vilage, Camping Village Šimuni, Cresanka, Kamp Straško, koji ujedno predstavlja i najbolje kampove srednje Dalmacije, potom Ilirija d.d., Imperial, Jadran Crikvenica, Jadranka kampovi, KUH, Laguna Novigrad, Maistra, Turistička zajednica grada Zagreba, TZ otoka Krka, TZŽ Šibensko-kninske i Valalta.

''Ponovni rast turističkoga prometa s tržišta Beneluxa rezultat je odličnih odnosa s partnerima na ovome tržištu. Stalna ulaganja u turističku ponudu Hrvatske, osobito u segmentu kampinga i specijalizirane ponude, dodatni su motiv dolaska gostiju iz ovoga dijela Europe'', naveo je Ivan Novak, direktor predstavništva HTZ-a uBelgiji i Nizozemskoj.

Direktor Ratomir Ivičić susreo se i s nizozemskim novinarima koje je upoznao s novitetima u hrvatskoj turističkoj ponudi, investicijama, nadolazećim projektima Glavnoga ureda te brojnim događanjima u 2015. godini. Predstavnike medija posebno je zanimala za travanj ove godine najavljena biciklistička utrka Tour of Croatia za čiju je organizaciju Hrvatska turistička zajednica dala aktivnu potporu.



Pisane vijesti