Hrvatska na sajmovima u Münchenu i Milanu

Slika /arhiva/munch-milan.jpg

Hrvatska turistička ponuda, osim na sajmovima u Gentu i Tallinu, ovaj će se vikend promovirati na velikim turističkim sajmovima u Münchenu i Milanu.

Münchenski «Caravan – Boot Reisemarkt» koji će trajati od 18. do 22. veljače, jedan je od najznačajnijih turističkih sajmova u Njemačkoj i Europi, a ove će godine okupiti 1454 suizlagača iz 71 zemlje svijeta. Sajam je raspoređen u 6 hala gdje će biti predstavljena paleta turističkih proizvoda kao što su kamping, nautika, golf, wellness, biciklizam, s posebnim naglaskom na zdravstvenom turizmu i wellness-u. Sajam je posebno značajan za Hrvatsku budući da su Bavarci vjerni hrvatski gosti. Hrvatska turistička ponuda će se prezentirati na štandu od 150m2, a poseban dio bit će posvećen nautici. Kao i na većini ostalih sajmova diljem svijeta, Hrvatska turistička zajednica pružit će mogućnost brojnim turističkim tvrtkama da nastupe «pod zajedničkim krovom», a sve s ciljem što uspješnije prezentacije cjelokupne turističke ponude.

Zdenko Mičić, državni tajnik za turizam pri Ministarstvu mora, turizma, prometa i razvitka te Zlatko Deželjin, direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj, obratit će se nazočnima u nedjelju prijepodne na tiskovnoj konferenciji u organizaciji Hrvatske turističke zajednice.

Za vrijeme ovog sajma, na tradicionalnom susretu kamping profesionalaca 18. veljače u večernjim satima, bit će predstavljen i najnoviji vodič ADAC-a za 2006. godinu. Ove se godine po prvi puta od postojanja hrvatske kamping ponude, Hrvatska našla u takozvanoj «Bibliji» za kamping potrošače uvrstivši tako 5 kampova koji su dobili žutu tablicu i to FKK «Kanegra», kamp «Stella Maris» i «Finida» iz Umaga, kamp «Poljana» s Malog Lošinja te kamp «Nevio» iz Orebića. Žutu tablicu inače dobivaju kampovi koji prema ocjeni ADAC-a imaju najkvalitetnije sanitarije (najmanje 4 zvjezdice), a vizualni dojam parcela u kampu najmanje 3 zvjezdice.

Eko nagradu ADAC-a 'Zeleni list' za ekološki usmjereno upravljanje u kampu i uvrštenje u vodič za 2006. godinu dobili su kampovi 'Zelena laguna' i 'Bijela uvala' iz Poreča te kamp 'Adriatik Mokalo' iz Orebića na poluotoku Pelješcu.

Još jedna bitna promocija hrvatskog turizma odvijat će se i na ovogodišnjem milanskom sajmu BIT od 18. - 21. veljače. Predstavljanje će se organizirati na štandu od 120m2, na kojem će nastupiti i 14 suizlagača turističkih tvrtki iz Hrvatske.

Državni tajnik Mičić nazočit će sajmu u okviru tradicionalnog susreta urednika talijanskih turističkih tiskovina i hrvatskih turističkih čelnika, 20. veljače u milanskom Carlton Hotel Baglioni. Ovim sajmom Hrvatska turistička zajednica započinje s promotivnim aktivnostima na talijanskom tržištu koje će se nastaviti nizom workshopova turističke struke tijekom ožujka.



Pisane vijesti