- Objavljeno: 17.04.2012.
Hotel Palace ušao u službenu kategoriju prema klasifikaciji hotela u RH Hotel baština / Heritage hotel
Hotel Palace Zagreb koji već ima kategorizaciju od 4*, od početka ove rođendanske godine u kojoj obilježava 105 godina rada, postao je nositelj još jedne službene kategorije prema klasifikaciji hotela u RH, a to je kategorija Hotel baština / Heritage hotel.
Kao prvi hotel u gradu Zagrebu koji je s radom započeo još davne 1907. godine povijesnu komponentu potrebnu za dobivanje kategorije „Hotel baština“, Palace hotel Zagreb oplemenio je i baštinskim jelima starog Zagreba na svom a la carte jelovniku te bife doručku, te tima postao prvi hotel u Hrvatskoj koji je nositelj 2 službene kategorije.
Kako je povijesno-kulturna baština i njeno očuvanje, jedno od ključnih smjernica EU kojima se želi zaštiti turizam Europe i održati njegova konkurentnost na svjetskoj razini, primjer Palace hotela Zagreb, može potaknuti da se i drugi objekti i srodne institucije slične vrste u RH, kvalitetno organiziraju te pokušaju pribaviti sredstva iz fondova EU, namijenjena upravo razvoju ovih kategorija turizma.
Tijekom rođendanske 105. godine, Palace Hotel Zagreb također će otvoriti novi fitness i wellness centar u sklopu hotela, te će Zagrepčanima i gostima hotela omogućiti da prije godišnjih odmora iskuse neke od vrhunskih masaža i tretmana koje će hotel svakodnevno imati u svojoj ponudi.
U nedavno preuređenom galerijskom prostoru Zrinski, koji je ujedno i multimedijalna dvorana za sastanke, gdje je prvi izlagač bio Vatroslav Kuliš, potom Damir Barešić, upravo je otvorena izložba serigrafija Zvonka Lončarića, koja će za javnost biti otvorena iduća 3 mjeseca.
Palace hotel Zagreb je 2011. godinu završio s odličnim poslovnim rezultatom; uz 64% prosječno godišnje zauzeće hotela, ostvario je,u odnosu na prošlu godinu, 11% veći prihod, a u bruto operativnoj dobiti 25%, te neto dobiti 34% više.
Politika Društva usmjerena je na konstantno ulaganje u povećanje kvalitete usluga, ne samo kroz uređene dvorane za sastanke i sobe, već i kroz proširenje ponude, ulaganje u obrazovanje kadrova te prodaju kojom se želi istaknuti različitost hotela u odnosu na konkurenciju, uz izvrstan položaj u najljepšem dijelu centra grada.