Grad Sinj bilježi veliki rast popularnosti na društvenim mrežama

Slika /AA_2018_b-fotke/logos/european-best-destinations.jpg

Grad Sinj, finalist nacionalnog izbora Europske destinacije izvrsnosti – EDEN 2008., s temom „Turizam i lokalna nematerijalna baština“, zahvaljujući svojem članstvu u europskoj EDEN mreži ima povlasticu promocije na stranicama European Best Destinations. Najnovija istraživanja organizacije European Best Destinations ukazuju na činjenicu da se grad Sinj, među populacijom koja traži „održivi turizam u Europi“, nalazi na trećem mjestu najpopularnijih europske destinacije na Pinterestu te da je ove godine zabilježio gotovo 16 % globalnog rasta popularnost na Facebooku.

U posljednjih nekoliko mjeseci EBD je proveo analizu rangiranja popularnosti više od 320 EDEN destinacija na društvenim mrežama, njihove primjere dobre prakse te dao neke savjete za poboljšanje vidljivosti na mrežama svih destinacija.

European Best Destinations službena je mrežna stranica posvećena promociji najboljih europskih odredišta. Već gotovo 10 godina cijelom svijetu nudi inspiraciju za najbolji gradski odmor u Europi, najbolja skijališta ili božićne sajmove, najromantičnije destinacije, najbolje plaže i mnoge druge sadržaje. Svake godine milijuni ljudi glasaju za svoje omiljene europske destinacije i određuju trendove budućeg turizma, kao i najbolja odredišta za posjet u Europi.



EU