- Objavljeno: 14.09.2011.
Europska turistička komunikacijska i promotivna kampanja
Europska komisija objavila je na svojoj e-platformi poziv na natječaj s ciljem razvoja i primjene komunikacijske strategije za poboljšanje profila Europe kao svjetske turističke destinacije.
Sliku Europe potrebno je promovirati kao skup raznolikih, održivih i visoko kvalitetnih turističkih odredišta, a posebno u zemljama koje su novo potencijalno tržište za europska odredišta, kao što su zemlje BRIC-a (Brazil, Rusija, Indija, Kina) te Argentina i Čile.
Cilj kampanje je dodana vrijednost poboljšanju, ali ne i dupliciranju, promotivnih aktivnosti zemalja članica, javnih institucija, portala „visiteurope.com“ i europske turističke industrije, u pružanju potpore promociji paneuropskih tematskih turističkih proizvoda i promociji Europe kao cjeline u prekomorskim zemljama.
Komunikacijska strategija treba biti razvijena u skladu s postojećim komunikacijskim porukama EK kao i političkim ciljevima koji se odnose na promociju održivog turizma u Europi i raznolikost njezinih pejzaža, baštine i kulture.
Više informacija na stranicama Europske komisije.