- Objavljeno: 05.09.2011.
Dobre najave iz Duesseldorfa kampovima za posezonu i iduću godinu
Kamping udruženje Hrvatske (KUH) u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) uspješno je predstavilo hrvatsku kamping ponudu na ovogodišnjem specijaliziranom međunarodnom sajmu kampinga u Duesseldorfu gdje su se čule i dobre najave za hrvatske kampove u ovogodišnjoj posezoni, posebno u rujnu, te za iduću godinu, doznaje se iz KUH-a.
Sajam "Caravan Salon Duesseldorf 2011" jedan je od najvažnijih sajmova karavaning i kamping industrije u Njemačkoj i svijetu, ove se godine održao po 50. put i to od 27. kolovoza do 4. rujna predstavljajući na 15 tisuća metara četvornih najnovije trendove za iduću godinu.
Hrvatska je bila jedna od 25 zemalja svijeta koja je na tom sajmu predstavila svoju kamping ponudu, a sudeći prema posjećenosti hrvatskog štanda i reakcijama publike i brojnih hrvatskih partnera kampovi u Hrvatskoj mogu optimistično očekivati ovogodišnju posezonu i iduću godinu, naglašavaju iz KUH-a.
Dodajući da su promotivni materijali na štandu KUH-a u sklopu tog sajma doslovno razgrabljeni, iz KUH-a napominju i da je hrvatski štand uz španjolski, talijanski, austrijski i njemački zadobio i najveću naklonost publike, što pokazuje da je Hrvatska kao istinska kamping destinacija vrlo dobro poznata posjetiteljima.
Iz razgovora s posjetiteljima na štandu utvrđeno je da je više od 90 posto njih već bilo u hrvatskim kampovima ili to planiraju vrlo skoro učiniti, a s obzirom da u najbližim i tradicionalno naklonjenim njemačkim pokrajinama Baden Wuerttembergu i Bavarskoj ljetni praznici završavaju 12. rujna realno je u kampovima očekivati dobru posezonu, dodaju iz KUH-a.
Posjetitelji sajma naglasili su i zadovoljavajuću razinu kvalitete i usluge u hrvatskim kampovima, kao i poboljšanu cestovnu infrastrukturu, očuvanu prirodu te bogatu kulturnu baštinu i gastronomiju.
Među kritikama bile su one vezane za prenapučenost kampova u glavnoj sezoni, previsoke cijene cestarina i trajekata te stalni trend rasta cijena koji, kako su kazali posjetitelji KUH-ovog štanda, nije uvijek povezan s porastom kvalitete i opće ponude. (Hina)