Direktor Glavnog ureda HTZ-a Ivičić najavljuje promjene u promociji hrvatskog turizma

Slika /arhiva/mint_R_Ivicic-008.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u projektnom je i strateškom zamahu, a uz promjene u marketingu i promociji očekuju se i važni pomaci u konkretnim turističkim rezultatima, ističe novi direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić. Među brojnim projektima pokrenutim ove godine, najveći fokus sada je na dva strateška projektna pravca - Hrvatska 365 ili PPS (program poticanja pred i posezone), koji je u pionirskoj fazi za ovu posezonu, a od iduće godine ide u punu primjenu, dok je drugi razvoj informacijskog sustava za prijavu i odjavu turista, za čiju je izradu natječaj u tijeku, kaže Ivičić u razgovoru za Hinu. Taj bi sustav trebao u primjenu iduće godine, pri čemu Ivičić naglašava da je riječ o složenom i zahtjevnom projektu čiji je doseg puno složeniji od poboljšanja procesa prijave i odjave gostiju. Osim praćenja kretanja turista u gotovo realnom vremenu, odnosno s odmakom od najviše 24 sata, to će omogućiti i praćenje trendove dolaska i boravka gostiju, te upravljanje sustavom TZ-a na svim razinama, kao i donošenje odluka koje će imati trenutačne efekte u skladu sa zahtjevima vremena.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u projektnom je i strateškom zamahu, a uz promjene u marketingu i promociji očekuju se i važni pomaci u konkretnim turističkim rezultatima, ističe novi direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

Među brojnim projektima pokrenutim ove godine, najveći fokus sada je na dva strateška projektna pravca - Hrvatska 365 ili PPS (program poticanja pred i posezone), koji je u pionirskoj fazi za ovu posezonu, a od iduće godine ide u punu primjenu, dok je drugi razvoj informacijskog sustava za prijavu i odjavu turista, za čiju je izradu natječaj u tijeku, kaže Ivičić u razgovoru za Hinu.

Taj bi sustav trebao u primjenu iduće godine, pri čemu Ivičić naglašava da je riječ o složenom i zahtjevnom projektu čiji je doseg puno složeniji od poboljšanja procesa prijave i odjave gostiju. Osim praćenja kretanja turista u gotovo realnom vremenu, odnosno s odmakom od najviše 24 sata, to će omogućiti i praćenje trendove dolaska i boravka gostiju, te upravljanje sustavom TZ-a na svim razinama, kao i donošenje odluka koje će imati trenutačne efekte u skladu sa zahtjevima vremena.

Udruženo oglašavanje za ispravak srpanjskih 'anomalija'

Promjene Ivičić najavljuje i u modelima udruženog oglašavanja (javnog s domaćim i stranim privatnim sektorom u turizmu), koje označava izuzetno moćnim alatom ako se koristi na pravi način i u pravo vrijeme.

Već sada je usvojen novi model za zračne luke, kako bi povećali dolaske iz avio destinacija, a čime bi se već iduće godine mogle premostiti 'rupe' od 20. lipnja do 20. srpnja. Zbog toga, i nakon analiza, mogle bi se povećati aktivnosti na avio tržištima u Velikoj Britaniji, sjevernoj Njemačkoj, Skandinaviji, Rusiji i Ukrajini, a pozvani su i hotelijeri da dostave svoje prijedloge. Očekuje se i aktivnija uloga predstavništva HTZ-a u inozemstvu u analitici kalendara praznika i cijena koje su ta tržišta spremna platiti te uvjeta avio-aranžmana touroperatora.

S obzirom da su ove godine, kako kaže, osvježili upravljačku strukturu HTZ-ovih predstavništava u inozemstvu s nekoliko novih direktora, Ivičić očekuje da će na stranim tržištima proaktivno i strukturirano voditi odnose s ključnim sudionicima i segmentima, kao i da budu i stratezi, komunikatori i analitičari da bi generirali nove poslove za domaću turističku industriju.

U marketingu i promociji se neće zapostaviti tradicionalno najjača emitivna tržišta, ali će se pojačati komunikacijske taktike i prema novim tržištima, među kojima neka imaju iznimno velik potencijal.

Rebrandiranje hrvatskog turizma

U skladu s dinamikom i mogućnostima te prihvaćenim odrednicama novog Strateško marketing plana hrvatskog turizma (SMPHT) 2014.-20120., koji se finalizira i čije se usvajanje očekuje ove jeseni, Ivičić najavljuje i projekt rebrandiranja hrvatskog turizma.

S tim će se, kako kaže, ići polako jer je to osjetljiv i kreativni i financijski projekt o čijim će iznosima ulaganja realnije moći izvijestiti početkom studenoga. Zasad samo najavljuje da će on obuhvatiti i novi vizualni i tekstualni identitet, jer je ocijenjeno da je dosadašnji (Mediteran kakav je nekad bio) većim dijelom ispunio svoju povijesnu zadaću.

Važnim izdvaja i projekt stvaranja pozitivnog i proaktivnog institucijskog ozračja HTZ-a ili njezine korporativne kulture u sklopu čega će se u Glavnom uredu i na svim razinama sustava raditi na razvoju kulture razumijevanja i kvalitetne interne te vanjske komunikacije sa svim javnostima i sudionicima iz zemlje i inozemstva.

Iz svih dokumenata (turističke strategije i njezinog operativnog budućeg SMPHT-a) izvire i nova uloga HTZ-a, posebice Glavnog ureda, koji se 'u hodu' transformira u nacionalnu turističku promotivnu agenciju koja njeguje, osmišljava i sprovodi u život brend hrvatskog turizma, posebice na području komunikacijskih aktivnost, poručuje Ivičić.

U Glavnom uredu je zaposleno zadnjih godinu i pol dana 20-ak novih ljudi, 10-ak ih je i otišlo, pa ih je sada, kako kaže Ivičić, stalno zaposlenih 46 a na određeno 18, s prosječnom plaćom od 7.800 kuna. Izmjena će biti u hodu, pri čemu Ivičić ističe da mu je posebna želja da zaposlenici razvijaju inovativnost u radu, tim više što to traže nove tehnologije, trendovi i alati brend arhitekture, marketinga, promocije i odnosa s javnošću.

(Hina)



Pisane vijesti