- Objavljeno: 14.10.2015.
DHT - predstavljeno brendiranje destinacije i primjer novog komunikacijskog koncepta „Croatia, Full of Life“
U sklopu tradicionalne turističke manifestacije Dani hrvatskog turizma, koja se ove godine 13. i 14. listopada održava u Poreču, u organizaciji Hrvatske turističke zajednice održana je prezentacija o temi brendiranja destinacije s primjerom novog krovnog komunikacijskog koncepta hrvatskog turizma „Croatia, Full of Life“. Uvodno izlaganje imao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je objasnio razloge ulaska u ovaj projekt.
U sklopu tradicionalne turističke manifestacije Dani hrvatskog turizma, koja se ove godine 13. i 14. listopada održava u Poreču, u organizaciji Hrvatske turističke zajednice održana je prezentacija o temi brendiranja destinacije s primjerom novog krovnog komunikacijskog koncepta hrvatskog turizma „Croatia, Full of Life“. Uvodno izlaganje imao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je objasnio razloge ulaska u ovaj projekt.
Tako je direktor Ivičić naglasio kako odabrani komunikacijski koncept ne predstavlja samo slogan, već kompletnu platformu iz koje će proizlaziti priče o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. Kako je rekao, u cijeli proces traženja novog krovnog komunikacijskog koncepta krenulo se zbog prevladavajuće percepcije Hrvatske kao destinacije sunce i mora.
Hrvatskoj je bila potrebna nova komunikacijska strategija, odnosno snažan idejni koncept koji predstavlja temelj komunikacije koja je fokusirana i koja obuhvaća sve segmente naše turističke ponude. Kroz ovaj novi koncept snažno ističemo emocionalne benefite naše zemlje te sam siguran kako će Hrvatska uskoro biti percipirana kao cjelogodišnja turistička destinacija s kvalitetnom ponudom“, rekao je direktor Ivičić.
Jedan od gostiju predavača u sklopu ove prezentacije bio je César Torras, rukovoditelj strateškog planiranja te direktor odjela za odnose s ključnim partnerima u tvrtci DEC BBDO Barcelona. On je detaljnije predstavio koncept „Velike ideje“ pritom naglasivši kako je riječ o cjelokupnoj komunikacijskoj platformi koja nosi određenu „misiju“ i cilj, te služi za podizanje svjesnosti poslane poruke.
Različite pristupe repozicioniranja u turističkoj industriji predstavio je kroz primjere Andaluzije, Montane, Barcelone, Dubaia, Kanarskih otoka i Australije. Kako je rekao, globalne kampanje baziraju se na novim tehnologijama i potrošačkim navikama koje određuju pravi pristup i alate za različite faze implementacije definirane „Velike ideje“.
Samo predstavljanje novog kreativnog koncepta hrvatskog turizma, odnosno detaljan uvid u temeljne vrijednosti koje komuniciramo, dala je Adela Marković, direktorica Sektora za brand Hrvatska pri Glavnom uredu HTZ-a. Ona je predstavila i vizualne segmente iz nove kampanje, te objasnila kako to sve utječe na ostale dionike u turizmu.