Crikvenički Jadran ostvario osam posto bolji poslovni rezultat

Slika /arhiva/jadran-ck-P-FAH-H8233360.jpg

Crikvenička hotelska tvrtka Jadran u prvoj je polovici ove godine ostvarila šest posto više noćenja nego u istom razdoblju prošle godine, ostvareno je sedam posto više prihoda i osam posto ukupno bolji poslovni rezultati nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, izvijestili su danas iz Jadrana.

Dobrim poslovnim rezultatima, napominju, najviše je doprinijela odlična turistička posjeta u predsezoni, s dvoznamenkastim rastom noćenja u travnju i prvoj polovici svibnja te dobrim rezultatima u lipnju. U srpnju je broj ostvarenih noćenja u blagom padu, i to najviše u kampovima, najosjetljivijima na loše vremenske prilike. Unatoč tome, u prvih sedam mjeseci prihod je veći u odnosu na plan poslovanja, navode iz te tvrtke. No dodaju kako zamjetan srpanjski pad vanpansionske potrošnje na crikveničkoj rivijeri zabrinjava i trebao bi predstavljati poziv na zaokret u politici razvoja destinacije.

Trenutni booking za kolovoz pokazuje potencijal za blagi rast u odnosu na prošlu sezonu. U Jadranu ove godine planiraju porast noćenja od dva posto u odnosu na prošlu godinu te ostvarivanje pozitivnog poslovnog rezultata.

Jadran d.d. ima u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri osam hotela, dva autokampa i turističko naselje.

"Jadran je nakon izlaska iz stečaja ove sezone konačno prodisao punim plućima i zahvaljujući dobroj pripremi sezone ostvarujemo rast poslovnih pokazatelja", izjavio je predsjednik Uprave Jadrana d.d. Dino Manestar, prenosi se u priopćenju.

No, istododno upozorava kako ih zabrinjava zamjetan pad vanpansionske potrošnje, posebice u srpnju, koji ukazuje na znatan pad broja gostiju u ostalim smještajnim kapacitetima na crikveničkoj rivijeri.

"Iako smo u Jadranu, što se tiče rezultata naših smještajnih kapaciteta, u prvih sedam mjeseci ostvarili plan i prisutan je rast prihoda u odnosu na prošlu godinu, srpanjski podbačaj vanpansionske potrošnje gledamo sa zabrinutošću. Kako je poslovanje Jadrana čvrsto vezano uz crikveničku rivijeru kao destinaciju, a gospodarstvo Crikvenice i okolice uvelike ovisi o poslovanju Jadrana, smatram da bi srpanjski rezultati trebali biti posljednji poziv za zaokret u politici razvoja destinacije", kaže Manestar.

Smatra kako je potrebna mnogo aktivnija uloga Turističke zajednice Grada Crikvenice, redefiniranje značaja turističkih manifestacija na način da im se kao glavni cilj postavi porast interesa i broja gostiju za Crikvenicu, aktiviranje gradskog Odbora za destinacijski menadžment, koji se trenutno iznimno rijetko sastaje, te definiranje politike poticaja jačem povezivanju turističkih subjekata i njihove ponude u destinaciji.

Također, s obzirom da se uvjerljivo više od polovice smještajnog kapaciteta u Crikvenici odnosi na privatni smještaj, potrebna je jača institucionalna podrška privatnim iznajmljivačima, ustvrdio je Manestar.

(Hina)



Pisane vijesti