- Objavljeno: 29.08.2016.
Conventa Crossover
Novi događaj posvećen Conventa Crossover, budućnosti MICE industrije (Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions) i turističkog marketinga održava se krajem ljeta, 29. i 30. 8. u Ljubljani.
Conventa Crossover namijenjen je organizatorima događanja, pružateljima kongresnih usluga te destinacijama koje se bave kongresnim turizmom u regiji Alpe Adria, a usko su povezani s područjem marketinga ili žele u budućnosti raditi u ovome segmentu.
Conventa Crossover je zajednički program Conventa Akademije, Inside i Travel zoom konferencije koje organiziraju marketinška agencija Toleranca/Go.Mice, te poslovni sajam Conventa, uz podršku Turističke zajednice Ljubljane i Union Hotela.
Kako najavljuju organizatori, konferencija je osmišljena u ponešto kreativnijem, svježijem izdanju, po principu razmišljanja izvan okvira, kako bi se polaznicima osigurala što konkretnija znanja, no u neformalnijoj atmosferi, pa se tako očekuju:
- prezentacije u TEDEX formi
- prezentacije u pecha kucha formatu 20×20 u tkz. sadržajnom baru
- upoznavanje novih marketinških alata kroz radionice
- na “elevator pitchu” polaznici će testirati sposobnost za kratke prezentacije
Na konfernciji gostuje više od 25 međunarodnih i slovenskih stručnjaka uz prakse koji će podijeliti svoja znanja, iskustva i savjete: Colja Dams (Vok Dams, Germany), Rene Messati (Trend One, Austria), Thorsteinn Örn Gudmundsson (Meet in Reykjavik, Iceland), Ciara Feely (FindaConferenceVenue.com, Ireland), Martijn Timmermans (The Red Line Project & Event storyboard canvas, Netherlands), Damjan Obal (UX & Design at GVC Group, Slovenia), John Preiss (52 Hours Design, Czech Republic), Aoife McCrum (SoolNua, Ireland), Magdalina Atanassova (Kenes Group, Bulgaria), Antonio Radic (EX-ALTO, Croatia), Ottavio Cambier (Mash Machine), Roko Palmić (Regent Porto Montenegro, Montenegro), Thomas Swiec ( Radisson Blu Old Mill Hotel, Serbia) i Tomislav Čeh (Union Hotels, Slovenia).