Booking.com očekuje i dalje pozitivne trendove u Hrvatskoj

Slika /arhiva/booking_com_l.JPG

Vodeći svjetski rezervacijski portal za smještaj Booking.com u Hrvatskoj trenutno ima 27.800 partnerskih smještajnih objekata ili gotovo 10 tisuća više nego u proljeće prošle godine, većinom apartmana, kuća za odmor, hotela, vila i hostela, a ove godine očekuje nastavak pozitivnih trendova u Hrvatskoj i regiji.

"I u Hrvatskoj i u regiji Booking.com bilježi stalan rast broja partnera, kao i ponude različitih vrsta smještaja, pa su tako primjerice u 2013. novi smještajni objekti u ponudi uglavnom bili apartmani i kuće za odmor, dok je prošle godine došlo do porasta u segmentu gostinjskih kuća i vila, kao i ubrzanog rasta broja apartmana", ističe regionalni menadžer Booking.coma Goran Pleše.

Lokalna tvrtka Booking.com d.o.o. za podršku Booking.com-u BV u Hrvatskoj aktivno djeluje od 2011. , a zagrebački ured djeluje kao regionalni centar za sedam zemalja (Hrvatska, Slovenija, Crna Gora, Srbija, Bosna i Hercegovina, Kosovo, Albanija). Uz to, ima i dva sezonalna ureda u Poreču i Dubrovniku, a početkom ove godine otvoren je i stalni ured u Ljubljani. Ukupno u regiji zapošljava 80 djelatnika.

Pleše iznosi podatke o top 10 nacionalnosti koji su preko Booking.com-a rezervirali smještaj u Hrvatskoj u prošloj godini, pri čemu su na prva tri mjesta hrvatski tradicionalni gosti Talijani, Nijemci i Austrijanci, koje slijede Britanci, Francuzi, Mađari, Španjolci, Slovenci, Poljaci te Amerikanci.

Po pitanju rezervacije smještaja u Hrvatskoj najbrže raste broj Južnokoreanaca, Kineza, Islanđana, Libanonaca, Indijaca, te gostiju iz Saudijske Arabije, s Cipra, iz Tajlanda, Bjelorusije i Malte.

Pleše napominje i da novi putnici u Hrvatsku pristižu najviše s prostora Azije i Bliskog Istoka, kao i da najveći porast u broju smještajnih objekata u Hrvatskoj bilježe na području Istre, pa su stoga u četvrtak u Puli i organizirali susret s partnerima i medijima.

Od važnijih aktivnosti, Pleše izdvaja lanjsko lansiranje internetske stranice Villas.com koja, kako kaže, mijenja način na koji se vlasnici smještaja i potencijalni gosti povezuju. Od ove godine u ponudi imaju i proizvod BookingSuite, što je investicija za koju vjeruju da će promijeniti način na koji će hoteli i ostali tipovi smještaja promovirati svoje brendove i razvijati svoje poslovanje.

Govoreći o novoj mobilnoj aplikaciji Booking Now ističe da donosi revoluciju u putovanjima na zahtjev, jer kombinira podatke o navikama korisnika i GPS tehnologiju za potrebe rezervacije smještaja čime korisnici mogu brzo i jednostavno rezervirati smještaj 48 sati prije puta (tzv. last minute).

"Niti jedna druga aplikacija ili softver nema toliki doseg u rezervaciji smještaja kao Booking Now, koja pritom nudi više od 600 tisuća smještajnih objekata u 70 tisuća destinacija u više od 200 zemalja diljem svijeta te je dostupna na 42 jezika", iznosi Pleše.

Zbog korporativnih odrednica Pleše ne može iznositi podatke o poslovanju Booking.coma u Hrvatskoj i regiji, niti brojke o tome koliko je točno ljudi preko njih rezerviralo smještaj u Hrvatskoj, ali ističe da proteklih nekoliko godina bilježe značajan rast.

"U skladu s općenitim rastom kompanije, bilježimo stabilan rast i u Hrvatskoj i regiji, a iako je nezahvalno predviđati kako će se stvari u budućnosti razvijati zasigurno ćemo dati sve od sebe da unaprijedimo iskustvo našim korisnicima tijekom cijele ove godine", zaključio je Pleše.

Globalni Booking.com BV osnovan je 1996., dio je jedne od najbrže rastućih kompanija za internetsko pružanje usluga smještaja The Priceline Group, a njihova internetska stranica dostupna je na 42 jezika te nudi više od 600 tisuća hotela i ostalih smještajnih objekata u više od 200 zemalja svijeta.

Booking.com ukupno zapošljava više od 8.300 djelatnika u više od 150 ureda diljem svijeta. 

(Hina)



Pisane vijesti