Baška u jeku priprema za turističku predsezonu 2012.

Slika /arhiva/2011-baska-plaza-w.jpg

TZ Općine Baška i Hoteli Baška d.d. jedini su hrvatski predstavnici na "Natour Trade Show 2011", najvažnijoj regionalnoj turističkoj burzi outdoor programa, koja se održava od 28. rujna do 01. listopada u Mariboru i Cerknu .

Predstavnici Turističke zajednice i Hotela Baška d.d. nastupit će kao jedini hrvatski predstavnici na najvažnijoj regionalnoj burzi turističkih outdoor programa „Natour Trade Show “ u Mariboru. Burza traje dva dana a prvi, mariborski dan već je sada „totalno rasprodan“. Najavom 14 touroperatora-specijalista za outdoor programe iz velike Britanije, Latvije, Poljske, Nizozemske, Belgije, Italije, Slovenije i Austrije popunjeni su svi termini za razgovor od otvaranja do zatvaranja burze. Zbog toga je otvorena nova terminska mapa za drugi dan burze koji će se održati u Cerknu.

Turistička zajednica i Općina Baška zajedno sa svim mjesnim odborima, turističkim agencijama, ugostiteljima, hotelijerima, brodarima, udrugama, DVDom, komunalnim društvom, JU „Priroda“, Planinarskim društvom „Obzova“, BBK „Otok Krk“, osmislila je i cijeli niz outdoor programa za proljeće 2012. pod nazivom „Baš ovca“. Tako će se u 6 predsezonskih vikenda karakterističnih po slabijoj posjećenosti, održavati tematske manifestacije kao potpora paket aranžmanima „Proljeće u Baški – odmor za dušu i tijelo“.
Ovi će atraktivni  programi biti besplatni za sve sudionike a biti će popraćeni zabavnim i gastronomskim događanjima uz obavezne aktivnosti u prirodi.

Na sličan su način marketinški stručnjaci Hotela Baška d.d. osmislili vikend i višednevne programe boravka za grupe. Upravo ti programi biti će u fokusu razgovora s touroperatorima - outdoor specijalistima na burzi „Natour“.

Baška ima za cilj u sljedećih nekoliko godina pozicionirati se kao vodeća predsezonska outdoor destinacija na otoku Krku, nudeći konkretne destinacijske proizvode specijalističkim agencijama za outdoor turizam. Na ovaj se način  želi doći do posve novog tržišnog segmenta koji iz godine u godinu povećava svoj udio u ukupnim turističkim kretanjima. Kretanje u prirodi, zdrav život, duševni mir, poštivanje i promatranje flore i faune, ekološka svijest, rječju – wellbeeeing, novi je trend koji se brzo širi među svim dobnim skupinama pretežito urbane populacije, a Baška sa svojim prirodnim okruženjem i kvalitetnom ugostiteljskom i wellness ponudom ispunjava temeljne pretpostavke za produljenje turističke sezone.



Pisane vijesti