Integralni pristup upravljanja kvalitetom u destinaciji ili "IQM Destination" globalno je prepoznat te je važan izazov za hrvatski turizam tijekom i nakon korona krize, ocjena je vlasnice obrta Feel IQM Đurđice Šimičić.
U sklopu tog koncepta mjere se online reputacija, napredak i primjena marketinških aktivnosti, umrežavanje, poticanje na izvrsnost, postavljanje standarda i drugo u destinaciji, čime se postavljaju ciljevi snažne sinergije poljoprivrede i turizma, održivog razvoja i odgovornog turizma.
"Koncept IQM Destination danas se provodi na Lošinju, u gradu Hvaru, Vodicama, Lici, Karlovcu, Požeško-slavonskoj županiji, s više od tisuću sudionika, a u planu je širenje i u druge hrvatske destinacije koje žele biti inovativne i sustavno upravljati kvalitetom. Drago nam je da ima sve više turističkih zajednica u Hrvatskoj koje se radi IQM Destinationa projektno udružuju i time stvaraju konkurentsku snagu", kaže Šimičić.
Novost je, kako objašnjava, individualni pristup ponuđačima usluga i proizvođačima u destinaciji (smještajni objekti, restorani, lokalni proizvođači, turističke agencije i drugi) koji je važan, jer mnogima često nedostaju savjeti o primjeni destinacijskog marketinga, promociji i drugome.
Šimičić je IQM Destination pokrenula prije četiri godine na Malom Lošinju te potom s Anamarijom Cicarelli iz Splita osmislila cijeli koncept kojeg provode za sve segmente turizma (smještajne kapacitete, atrakcije, turističke agencije, ugostiteljske objekte, lokalne proizvođače i duge).
Feel IQM je sredinom rujna primljen u pridruženo članstvo Svjetske turističke organizacije (UNWTO), što otvara priliku globalne prezentacije iskustava i najboljih primjera iz prakse.
Hrvatska ima 13 pridruženih članica UNWTO-a. Ukupno je danas u UNWTO-u više od 550 pridruženih članica iz gotovo 160 zemalja, od tvrtki, obrazovnih i istraživačkih institucije, do odredišta, nevladinih organizacija, medija i drugih. (Hina)
Ostale vijesti