Turistička zajednica Grada Rijeke je u sklopu kampanje koju provodi na talijanskom tržištu, u suradnji s izdavačem najtiražnijih talijanskih novina La Repubblice, pripremila "Vodič kroz okuse i užitke grada Rijeke - Europske prijestolnice kulture 2020."
Kako navode iz riječke Turističke zajednice, vodič je pripremljen u suradnji s izdavačkom kućom GEDI Gruppo Editoriale SpA iz Rima, za Kvarner s otocima Rabom, Cresom, Lošinjem, Krkom te Gorskim kotarom i s posebnim naglaskom na Rijeku - EPK 2020.
Sadrži detaljne itinerare koji otkrivaju ljepote, povijest i ponudu Kvarnera i Rijeke, preporuke za jelo, kupnju autentičnih riječkih suvenira i domaćih proizvoda, za smještajne objekte.
Putovanje završava poglavljem posvećenom lokalnim manifestacijama, enogastronomskim užicima i aktivnom odmoru.
"Vodič kroz okuse i užitke grada Rijeke - EPK 2020." je prvi vodič napravljen u suradnji s izdavačem najtiražnijih talijanskih novina La Repubblica za talijansko tržište i dio je promidžbene kampanje za talijansko tržište, kojom se želi povećati broj talijanskih gostiju, odnosno vratiti ga onaj prije pandemije Covida 19.
Od danas je dostupan na kioscima u Italiji, a provodi se i intenzivna online kampanja. Bit će dostupan i na Amazonu, Ibs-u i u digitalnoj trgovini La Repubblica.
Vrijednost kampanje je gotovo 400.000 kuna, a provodi se u suradnji s partnerima – Hrvatskom turističkom zajednicom, Turističkom zajednicom Kvarnera te turističkim zajednicama Opatije i Crikvenice, naveli su iz Turističke zajednice Grada Rijeke. (Hina/FaH)
Ostale vijesti