U suradnji s Muzejom grada Šibenika, Odjel za marketing i komunikaciju Roomor, tvrtke Fed iz Zagreba pripremio je projekt interpertacije šibenskog botuna pod nazivom “Otkopčaj botun”. Riječ je o izradi vizualnog identiteta temeljem originalnih botuna iz arhive šibenskog muzeja. Ovim se željelo dočarati filigransku finoću botuna, a sloganom “Otkopčaj botun” – “Unbutton the button” pokazati priču o kulturnoj baštini Šibenika. S muške narodne nošnje nekad, klapskih odijela i danas ovim je projektom botun zaživio i na predmetima uporabne i darovne vrijednosti.
Tako je nastala nova priča o botunu, ona o prenošenju baštine kroz dizajn u nove forme i proizvode.
Roomor šibenski botun dovodi u šetnju, na plažu, na radni stol, dom i ured kao podsjetnik na Šibenik, jedan od najljepših hrvatskih gradova i najstariji grad na Jadranu.
Kolekciju ovih proizvoda može se vidjeti u suvenirnici Muzeja grada Šibenika te kina Europa u Zagrebu.
Ostale vijesti