ZigZag s novim brendom i nazivom Irundo širi poslovanje

Zagrebačka tvrtka ZigZag, pionir u segmentu iznajmljivanja smještaja u formi integralnog hotela, mijenja naziv u Irundo, što je dio njihove nove brend strategije, doznaje se iz te tvrtke. "Pod Irundo brendom sada u tri države i šest gradova nudimo više od 200 stanova. Kako smo uvidjeli da je za razvoj poslovanja nužno i snažnije komuniciranje našeg poslovnog modela odlučili smo se za novu brend strategiju i novi naziv", otkriva operativni direktor ZigZaga odnosno Irundo-a Igor Kordić.

Objašnjava da nazivom Irundo, ili latinski hirundo, što znači lastavica, a što se može čitati i kao "I-run-do", žele goste potaknuti da izađu van i upoznaju grad očima stanovnika.
 
S te strane imaju novi slogan "Be adventurous. Feel at home.", koji podržava urbani avanturizam, jer se većina apartmana i stanova kojima upravljaju za najam nalazi u gradovima.
 
Kordić podsjeća da su prije sedam godina, kada su krenuli s poslovanjem, bili prvi u Hrvatskoj koji su kroz formu integralnog hotela s jednom recepcijom za više odvojenih jedinica, nudili i upravljali kratkoročnim najmom privatnog smještaja. Tu su formu sada i dodatno razradili, a zbog širenja poslovanja planiraju i povećati broj zaposlenih, kojih je sada oko 70.
 
"Od  2011. kada smo krenuli do sada smo u tvrtku uložili više od 10 milijuna kuna, a planiramo i nastavak ulaganja. Uspješnost našeg poslovnog modela potvrđuje i to što nam je svake godine poslovanje pozitivno, a samo prošle godine smo u odnosu na 2016. imali stopostotni porast prometa", naglašava Kordić.
 
Iznosi i podatke da je smještaj kojim upravljaju godišnje popunjen prosječno s više od 75 posto te da su korisnici ljudi različitog profila iz cijelog svijeta. (Hina)

Ostale vijesti