Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Epic Week in Croatia“. Osnovni cilj kampanje je poticanje fanova na društvenim mrežama, odnosno potencijalnih turista da kreiraju svoj odmor iz snova kojeg mogu provesti upravo u Hrvatskoj. Kroz ovu se kampanju, koja će trajati do 30. travnja, Hrvatska pozicionira kao turistička destinacija vrlo bogate i široke ponude, u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe, bilo da je riječ o kulturnom turizmu, aktivnom turizmu, zabavnim sadržajima ili o kvalitetnom odmoru i uživanju u prirodi.
Novu kampanju Hrvatske turističke zajednice komentirao je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio važnost kampanja u kojima aktivno sudjeluju i potencijalni turisti.
„U sklopu ove kampanje, koja se nadovezuje na vrlo uspješan projekt „Croatia Feeds“, pozivamo sve zainteresirane da kreiraju svoj idealan odmor i to na način da na posebno izrađenoj web stranici kampanje, od ponuđene 101 aktivnosti, odaberu top sedam aktivnosti koje čine njihov odmor iz snova. Sudionici također mogu birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele doživjeti i okusiti tijekom svog posjeta Hrvatskoj. U sklopu kampanje je kreirana i nagradna igra, a pobjednik osvaja putovanje za dvije osobe u sklopu kojega će doživjeti upravo onih sedam aktivnosti koje je odabrao za svoj odmor iz snova“, izjavio je direktor Ivičić, dodavši kako će kampanja biti aktivna na društvenim mrežama Facebook i Twitter.
U nagradnoj igri sudjeluju svi oni koji će odabranih top sedam aktivnosti podijeliti na svojim profilima na društvenim mrežama Facebook ili Twitter. Sudionici čije objave prikupe najveći broj lajkova ulaze u veliko finale, a glavnu nagradu će osvojiti onaj natjecatelj koji će imati najbolji argumentirani opis zašto baš on zaslužuje nagradu.
U tijeku i pojačana promidžba nautike te brand kampanja
Hrvatska turistička zajednica i ove godine na ključnim tržištima Njemačke, Velike Britanije, Austrije, Švedske, Norveške, Švicarske i Poljske provodi pojačanu promidžbenu kampanju za nautiku. Nastavno na ranije uvedene strategije i u ovoj je kampanji fokus na jasno uočljivim i atraktivnim oglasima, koji su objavljeni na odabranim tematskim portalima, kao i u širim skupinama na Google Display Networku. Koristi se komunikacijski koncept kampanje „Croatia Feeds“, s člancima i vizualnim rješenjima nautičke tematike. Kampanja će trajati do 10. svibnja, a do sada je isporučeno više od 12 milijuna impresija, uz više od 30 tisuća dolazaka na mrežne stranice Hrvatske turističke zajednice. Dodajemo kako se od sredine travnja do sredine lipnja provodi i brand kampanja na čak 17 tržišta, a u ovoj je fazi kampanja aktivirana na tržištima Austrije, Češke, Slovačke i Rusije. Napominjemo kako se ista kampanja već provodi i na tržištu Finske, Danske, SAD-a i Japana, a na tim će tržištima biti aktivna do 10. svibnja. (www.mint.hr)
Ostale vijesti