WTM: Rifai hvali Hrvatsku zbog rasta turizma i brige za migrante

Hrvatska ima čvrsto mjesto na svjetskom turističkom tržištu, s vjerojatnim rastom turističkog prometa i iduće godine čemu ne bi trebala naštetiti njena briga za migrante koja nailazi na odobravanje u svijetu, izjavio je u utorak Hini glavni tajnik Svjetske turističke organizacije (UNWTO) Taleb Rifai, uoči ministarskog summita na Svjetskoj turističkoj burzi WTM u Londonu. "Hrvatska vlast zauzela je principijelan stav oko migranata pokazujući puno brige i odlučnosti da se za njih humano pobrine i to poštuje cijeli svijet. Iako je zbog toga često pod jakim ekonomskim, socijalnim, pa i političkim pritiscima, u svijetu se to cijeni i svi su zahvalni što je principijelnost ispred materijalnih interesa", istaknuo je Rifai. On je na  9. ministarskom summitu na WTM-u, koji je okupio 100-tinjak ministara i dužnosnika te blizu 500 sudionika-slušatelja glavnog panela o brendingu destinacija, razgovarao i s hrvatskim ministrom turizma Darkom Lorencinom.

Hrvatska ima čvrsto mjesto na svjetskom turističkom tržištu, s vjerojatnim rastom turističkog prometa i iduće godine čemu ne bi trebala naštetiti njena briga za migrante koja nailazi na odobravanje u svijetu, izjavio je u utorak Hini glavni tajnik Svjetske turističke organizacije (UNWTO) Taleb Rifai, uoči ministarskog summita na Svjetskoj turističkoj burzi WTM u Londonu.

"Hrvatska vlast zauzela je principijelan stav oko migranata pokazujući puno brige i odlučnosti da se za njih humano pobrine i to poštuje cijeli svijet. Iako je zbog toga često pod jakim ekonomskim, socijalnim, pa i političkim pritiscima, u svijetu se to cijeni i svi su zahvalni što je principijelnost ispred materijalnih interesa", istaknuo je Rifai.

On je na  9. ministarskom summitu na WTM-u, koji je okupio 100-tinjak ministara i dužnosnika te blizu 500 sudionika-slušatelja glavnog panela o brendingu destinacija, razgovarao i s hrvatskim ministrom turizma Darkom Lorencinom.

Na pitanje moderatora panela, poznatog CNN-ovog novinara Richarda Questa o novom brendiranju Hrvatske i koliko je tome pridonio Dubrovnik, Lorencin je kazao da je Dubrovnik jak brend, ali da Hrvatska ima još puno toga za pokazati i ponuditi.

"Ove smo godine nakon dugo vremena krenuli s novim brendiranjem Hrvatske uključujući novi koncept promocije s dosta okrenutosti online alatima, a imamo i novi slogan 'Full of Life' koji potencira različite vrste ponuda, sadržaja i aktivnosti u Hrvatskoj više nego dosadašnji ‘Mediteran kakav je nekad bio'", kazao je Lorencin.

Bugarska ministrica turizma Nikolina Angelkova ističe pak veliku ulogu društvenih mreža u brendiranju, a globalni voditelj sektora Travel u Facebooku Lee McCabe naglašava kako treba biti pažljiv pri kreiranju poruka za te mreže, jer je, kako je rekao, cijeli svijet na mobilnim uredajima i ne želi gubiti vrijeme na čitanje dugih priča.

"Najvažnije je da u brendiranju ne zaboravite da ono sto obećate morate i ponuditi jer u brzom današnjem svijetu u kojemu internet zapravo sve otkriva, korisnici ne samo da će biti razočarani ne dobiju li ono što je oglašeno nego neće ni doći ili će čak objavljivati poruke protiv vas, upozorio je ministar turizma Malte Edward Zammit Lewis.

"Treba prije svega poznavati svoj identitet, a onda ga u brendiranju uskladiti s novim tehnološkim, marketinškim i trendovima potražnje", kazao je o temi Rifai.

(Hina)



Pisane vijesti