Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić u nedjelju 1. studenoga putuju u London kako bi sudjelovali na londonskom World Travel Marketu (WTM) kojim i službeno počinje sezona turističkih sajmova. Ovo je prvi put da se Hrvatska na sajmu predstavlja s novim komunikacijskim konceptom „Croatia, Full of Life“, pri čemu će se svjetskoj publici predstaviti i novi štand, odnosno nova vizualna rješenja usklađena s novim konceptom. Tako će hrvatski štand na WTM-u biti vizualno moderniji te će sadržavati fotografije destinacija i emocija. Tu je i „Full of Life“ slogan, te „Full of…“ inačice po proizvodima.
Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić u nedjelju 1. studenoga putuju u London kako bi sudjelovali na londonskom World Travel Marketu (WTM) kojim i službeno počinje sezona turističkih sajmova.
Ovo je prvi put da se Hrvatska na sajmu predstavlja s novim komunikacijskim konceptom „Croatia, Full of Life“, pri čemu će se svjetskoj publici predstaviti i novi štand, odnosno nova vizualna rješenja usklađena s novim konceptom. Tako će hrvatski štand na WTM-u biti vizualno moderniji te će sadržavati fotografije destinacija i emocija. Tu je i „Full of Life“ slogan, te „Full of…“ inačice po proizvodima.
Također, video materijal za krunu štanda sadržavat će video materijale destinacija i emocija, kao i logotip te slogan „Full of Life“. Promijenit će se i uniforme informatora na način da ženska uniforma više neće biti suknja i sako već haljina, dok će muške uniforme umjesto klasičnih hlača, prsluka i sakoa imati ležernije hlače i košulju. Na obje uniforme bit će apliciran novi slogan „Full of Life“.
Ministar Lorencin i direktor Ivičić u sklopu sajma susrest će se s nizom partnera, kao što su TUI, Thomas Cook, Jet2.com te Jet2hodlidays i mnogi drugi, a s kojima će razgovarati o unaprjeđenju suradnje i zajedničkim kampanjama.
Ministar Lorencin dat će intervju za Travel Channel, a susrest će se i s predstavnicima BBC-a i CNN-a te će biti jedan od govornika na ministarskom summitu, čija je tema ove godine „Destination branding - new challenges in a changing market“, pri čemu će predstaviti promjenu u brendiranju Hrvatske kao mediteranske zemlje sunca i mora u cjelogodišnju destinaciju, punu života.