Udruga nezavisnih putničkih agenata (UNPAH) poziva na okrugli stol o temi „KULTURNI, KREATIVNI I URBANI TURIZAM U FUNKCIJI RAZVOJA DESTINACIJA I DMK“ (23. 9. 2015. u 10.00 sati, hotel Cornaro).
Projekt edukacija „KULTURNI, KREATIVNI I URBANI TURIZAM U FUNKCIJI RAZVOJA DESTINACIJA I DMK“ koji podupire i financira Ministarstvo turizma ima zadatak podići razinu znanja i vještina dionika turističkog sektora u kreiranju novih sadržaja i proizvoda urbanih destinacija, koji se oslanjaju na nedovoljno iskorištene posebne oblike turizma, u ovom slučaju FOTO TURIZMA, u funkciji razvoja DMK, za PPS period i nove korisnike. Cilj projekta je podizanje konkurentnosti hrvatskog turizma kroz inovativne proizvode kulturnog, kreativnog i urbanog turizma s naglaskom na jačanje destinacija i DMK u provedbi Strategije razvoja turizma u Republici Hrvatskoj do 2020, s posebnim naglaskom na isticanju kreativnosti, promocije i očuvanja kvalitetnih prostora hrvatskih gradova.
Najnovija svjetska istraživanja pokazuju rast urbanog turizma u svijetu u posljednjih pet godina od 72 posto, a jednako tako i rast touringa u iznosu od 28 posto. Istovremeno urbani turizam čini više od petine ukupnog volumena svjetskog turizma. UNWTO navodi urbani turizam kao ključni faktor razvoja gradova. Hrvatski gradovi u tom kontekstu traže svoje mjesto i vidljivost, posebice oni s bogatom baštinom. Podaci Državnog zavoda za statistiku pokazuju znatniji rast broja posjetitelja urbanog turizma u Hrvatskoj tek u 2014. godini i to u prosjeku 12 posto.
Razlozi su to i za organizaciju niza okruglih stolova, radionica i edukacija koje provodi UNPAH, u okviru koje će primjere iz prakse predstaviti fotograf Marko Vrdoljak, prvi organizator radionica foto turizma u Hrvatskoj, a o razvojnim mogućnostima raspravljat će i pozvani sudionici: Alijana Vukšić, Turistička zajednica grada Splita; mr. sc. Ksenija Keča, prodekanica za međunarodnu suradnju, Visoka poslovna škola Libertas; Vlasta Klarić i Zlatko Kukec, Udruga neovisnih putničkih agenata te predstavnici Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice.
Edukacija je usmjerena na podizanje kvalitete ljudskih potencijala za:
Sudionici će se baviti pitanjima vezanim uz upravljanje destinacijom i pozitivnim iskustvima razvitka foto turizma kao turističkog proizvoda te novim kreativnim pristupom korisnicima, urbanim kontekstom kreiranja novih proizvoda foto turizma.
Cijeli projekt obuhvaća edukativne radionice u okviru kojih je sadržaj podijeljen u tematske module: Urbani turizam - potencijal urbanih hrvatskih destinacija za razvoj DMK i proizvoda kulturnog i kreativnog turizma; Kreativni turizam - razvoj potencijala DMK u korištenju proizvoda kreativnog turizma; Foto turizam - kako pripremiti destinaciju za foto turizam i kreirati FT proizvode; Edukativni i omladinski turizam i razvoj DMK.