Turistička inspekcija Ministarstva turizma do lipnja provela gotovo pet tisuća inspekcijskih nadzora

U razdoblju od 1. siječnja do 30. lipnja 2015. godine, 52 turistička inspektora Ministarstva turizma su provela ukupno 4.646 inspekcijskih nadzora. Turistički inspektori Ministarstva turizma u sklopu redovnih aktivnosti provode akcijske inspekcijske nadzore nad ugostiteljima i drugim pružateljima ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu tijekom cijele godine. U inspekcijskim nadzorima djelovalo je više inspektora iz različitih ispostava područnih jedinica obavljajući nadzor nad jednim područjem. Inspekcijski nadzori se tijekom turističke sezone provode svakim danom, uključujući subotu i nedjelju, po 12 sati dnevno.  Provedeno je 1.310 inspekcijskih nadzora u službi inspekcijskog nadzora u područnoj jedinici Zagreb, 429 u Puli, 741 u Rijeci, 1.543 u Splitu te 623 inspekcijskih nadzora u Osijeku. Od sveukupnog broja inspekcijskih nadzora, 4.244 provedeno je u području ugostiteljstva, a 402 u području pružanja usluga u turizmu. „Ovakvi inspekcijski nadzori provoditi će se kontinuirano i tijekom ljetnih mjeseci kako bi se osigurala potrebna razina kvalitete poslovnih subjekata i objekata. Aktivno djelovanje turističkih inspektora na terenu doprinosi podizanju kvalitete ugostiteljskih usluga u turizmu, što svakako pozitivno utječe na percepciju Hrvatske među turistima koji traže visoki nivo usluga u svim segmentima. Inspekcijski nadzori će se nastaviti te ćemo u narednim tjednima nastojati obuhvatiti još veći broj pružatelja usluga u turizmu i ugostiteljstvu“, komentirao je ministar turizma Darko Lorencin.

U razdoblju od 1. siječnja do 30. lipnja 2015. godine, 52 turistička inspektora Ministarstva turizma su provela ukupno 4.646 inspekcijskih nadzora. Turistički inspektori Ministarstva turizma u sklopu redovnih aktivnosti provode akcijske inspekcijske nadzore nad ugostiteljima i drugim pružateljima ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu tijekom cijele godine.

U inspekcijskim nadzorima djelovalo je više inspektora iz različitih ispostava područnih jedinica obavljajući nadzor nad jednim područjem. Inspekcijski nadzori se tijekom turističke sezone provode svakim danom, uključujući subotu i nedjelju, po 12 sati dnevno.  Provedeno je 1.310 inspekcijskih nadzora u službi inspekcijskog nadzora u područnoj jedinici Zagreb, 429 u Puli, 741 u Rijeci, 1.543 u Splitu te 623 inspekcijskih nadzora u Osijeku. Od sveukupnog broja inspekcijskih nadzora, 4.244 provedeno je u području ugostiteljstva, a 402 u području pružanja usluga u turizmu.

„Ovakvi inspekcijski nadzori provoditi će se kontinuirano i tijekom ljetnih mjeseci kako bi se osigurala potrebna razina kvalitete poslovnih subjekata i objekata. Aktivno djelovanje turističkih inspektora na terenu doprinosi podizanju kvalitete ugostiteljskih usluga u turizmu, što svakako pozitivno utječe na percepciju Hrvatske među turistima koji traže visoki nivo usluga u svim segmentima. Inspekcijski nadzori će se nastaviti te ćemo u narednim tjednima nastojati obuhvatiti još veći broj pružatelja usluga u turizmu i ugostiteljstvu“, komentirao je ministar turizma Darko Lorencin.

Po vrstama inspekcijskim nadzorima obuhvaćenih ugostiteljskih objekata/subjekata, obavljena su 364 nadzora ugostiteljskih objekata za smještaj, 3.582 nadzora ugostiteljskih objekata za prehranu, piće i napitke, 266 nadzora objekata građana u domaćinstvu i seljačkom domaćinstvu te 32 nadzora kampiranja izvan kampa. Po vrstama nadzorom obuhvaćenih turističkih objekata/subjekata obavljeno je 215 nadzora turističkih agencija, 71 nadzor turističkih vodiča, pratitelja, animatora i turističkih zapisnika, 94 nadzora luka nautičkog turizma, 1 nadzor turističkih usluga u seljačkom gospodarstvu ili obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu te 20 nadzora turističkih usluga u ostalim oblicima turističke ponude.

U obavljenim inspekcijskim nadzorima, kod 1.457 objekata i subjekata utvrđeno je 1.737 raznih povreda propisa. Turistički inspektori su donijeli 42 prekršajna naloga, kojima je od prekršitelja naplaćeno 155.999,96 kuna te je 926 kazni naplaćeno na mjestu izvršenja prekršaja, u ukupnom iznosu od 1.829.500,00 kuna.

Povrede propisa, uglavnom, su se odnosile na ispunjavanje minimalno-tehničkih uvjeta, primjerice nedostatak tople vode i odgovarajuće opreme u toaletima za goste, na nedostatke u kuhinji i prostoru za pripremu jela, na vidno isticanje cijena, ili oznake o zabrani usluživanja i konzumiranja alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina i dr.

Akcijski inspekcijski nadzori turističkih inspektora nastaviti će se i dalje, kako bi svi  ugostitelji i drugi pružatelji ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu poslovali u skladu s pozitivnim propisima, te kako bi gosti i turisti bili što zadovoljniji sa pruženim uslugama.



Pisane vijesti