Zamjenik Koraca na predstavljanju projekta BMW-a i Turističke zajednice Istarske županije

U dizajnerskom hotelu Lone u Rovinju, Turistička zajednica Istarske županije organizirala je tiskovnu konferenciju s ciljem predstavljanja ponovne poslovne suradnje između Istre i BMW-a, na kojoj su sudjelovali zamjenik ministra turizma, dr.sc. Daglas Koraca, župan Valter Flego, gradonačelnik Rovinja Giovanni Sponza i direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević.

U dizajnerskom hotelu Lone u Rovinju, Turistička zajednica Istarske županije organizirala je tiskovnu konferenciju s ciljem predstavljanja ponovne poslovne suradnje između Istre i BMW-a, na kojoj su sudjelovali zamjenik ministra turizma, dr.sc. Daglas Koraca, župan Valter Flego, gradonačelnik Rovinja Giovanni Sponza i direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević.

Zamjenik ministra turizma Daglas Koraca naglasio je da je nastavak suradnje sa ovako zvučnim brendom, odnosno svjetskim liderom automobilske industrije odlična pozivnica u Hrvatsku, ali isto tako i dokaz kvalitete i konkurentnosti domaćeg turizma jer ovakvom suradnjom može se pohvaliti zaista mali broj zemalja. Dodatna važnost leži u činjenici što će se ovaj projekt održati i kroz period izvan glavne turističke sezone te će time ojačati privlačnost destinacije i izvan ljetnih mjeseci, što je svakako u skladu sa svim aktivnostima i mjerama koje provodimo s ciljem produljenja turističke sezone u Hrvatskoj.

Direktor Ivošević istaknuo je da nakon zapaženog prošlogodišnjeg partnerstva, TZ Istarske županije nastavlja odličnu suradnju s jednim od najuspješnijih proizvođača automobila – svjetski poznatim brendom BMW s ciljem obostrane promocije branda. Partnerstvo je to koje povezuje snažne marke kako bi se približili točno targetiranim grupama na tržištu putem zajedničke promocije kroz spoj turizma i gospodarstva; ovakva vrsta ekskluzivne suradnje između Turističke zajednice Istarske županije i Tomić d.o.o. kao uvoznika BMW-a za Hrvatsku dogovorena je za razdoblje od šest mjeseci.

Župan Valter Flego naglasio je da su se BMW i Istra međusobno prepoznali te „kliknuli“ na prvu što potvrđuje nastavak prošlogodišnje prijateljske suradnje. Istra je svojevrsni BMW u turizmu, a ova simbioza je najbolji primjer kako iskoristiti dva vrhunska brenda, na obostrano zadovoljstvo. Zajednički BMW i Istra našim gostima nude spoj, naočigled nespojivog (auto i regija), što se pokazalo dobitnom kombinacijom.

Nakon službenog predstavljanja uzvanici su imali priliku razgledati izložena BMW vozila koja će narednih šest mjeseci biti na raspolaganju gostima hotela Adriatic Kempinski u Savudriji, Meliá Coral u Umagu, Monte Mulini i Lone u Rovinju te hotelu San Rocco u  Brtonigli.


BMW Coast Drive - Enjoy the sunny side of the streets in Istria.

Od konca prošle godine realizirani su učestali kontakti i korespodencija s kućom BMW na pregovorima o idejnom konceptu kampanje između TZ Istarske županije i BMW-a, provođenju kontrole kao i finaliziranju ugovora. Cjelokupni se proces odvijao putem austrijske marketinške i konzalting kuće Team4Tourism sa sjedištem u Beču, specijaliziranoj za cross marketinške suradnje i osmišljavanje inovativnih kampanja.

BMW kao partner pruža Turističkoj zajednici Istarske županije visoku svijesti o brandu i savršenu kombinaciju lifestylea i luksuza u ciljnoj skupini visoke kupovne moći. Popularnost branda BMW u središnjoj i jugoistočnoj Europi je značajna, posebno u grupi 


visokih prihoda koja pridaje veliko značenje i ima veliko povjerenje u kvalitetu, tehnologiju, preformanse, sigurnost i izvanredan dizajn BMW vozila. Suradnjom s BMW-om postiže se neprocjenjiva medijska vrijednost, uz 100-postotni doseg do ciljane skupine, naglašavajući imidž i prestiž te istovremeno svijest o brandu.

Istra je okrenuta tržištima Austrije, Poljske, Češke, susjedne Slovenije i ostalih zemalja iz kojih se povećava broj turista, a visoki standardi gastronomske ponude i bogatstvo autohtone kuhinje i proizvoda kao što su tartufi, vino, maslinovo ulje, pršut, privlačit će sve veći broj zainteresiranih posjetitelja sklonih uživanju u ovakvoj vrsti ponude.

Snaga branda BMW-a u Austriji i na području središnje i jugoistočne Europe nudi brojne prednosti za turističku Istru, a cjelokupni je koncept osmišljen kroz suradnju više zemalja, jednog partnera, jednog branda i jedinstvene kampanje.

Pod sloganom "BMW Coast Drive - Enjoy the sunny side of the streets in Istria" u projekt su uključeni svi istarski hoteli kategorije 5 zvjezdica:

  • Hotel Adriatic Kempinski, Savudrija
  • Meliá Coral, Umag
  • Monte Mulini, Rovinj
  • Hotel Lone, Rovinj

uz sudjelovanje vrhunskih gastronomskih punktova:

  • Restoran San Rocco, Brtonigla
  • Vinarija Kozlović, Momjan

Gostima ovih hotela/objekata BMW na raspolaganje nudi BMW kabriolete serije 2 i serije 4 za kratka putovanja tijekom ljeta.  Hoteli nude uslugu uz dodatno osmišljene sadržaje za novi doživljaj gostiju na jednoj drugačijoj razini. Podržavajući kampanju Istre kao održive regije, BMW gostima hotela Lone u Rovinju na korištenje nudi električni BMW i3 kako bi mogli uživati u vožnji kroz slikoviti pejzaž Istre bez štetnih emisija. U boutique hotelu i restaurantu San Rocco u Brtonigli gosti mogu koristiti shuttle usluge BMW sedanom serije 5, dok vinarija Kozlović svojim gostima nudi mogućnost rezervacije testnih vožnji.

Kampanja uz BMW obećava kreativnu sinergiju i doseg do ciljnih niša posjetitelja snažne kupovne moći.

Ova kampanja BMW-a i Istre je prva suradnja takve vrste na regionalnoj razini te se BMW nada kako će na prikupljenim pozitivnim iskustvima moći graditi daljnju suradnju i proširiti svoj utjecaj na ciljane skupine u Istri.



Pisane vijesti