Turističke zajednice Varaždina, Bednje, Ivanca, Lepoglave, Novog Marofa i Varaždinskih Toplica te općina Vidovec osnovali su PPS klub destinacije Varaždinska regija koji će koordinirati, razvijati i promovirati turistički proizvod Varaždinske županije.
U ponedjeljak, 25. svibnja osnovan je PPS klub destinacije Varaždinska regija, koji će provoditi koordinirane marketinške aktivnosti za postojeće turističke proizvode te razvijati novu ponudu destinacije. Raspisom natječaja Hrvatske turističke zajednice za 2015. godinu ukinuta je destinacija Sjever Hrvatske, u koju su bile uključene i destinacije iz Međimurske županije te je definirano novo PPS područje koje obuhvaća Varaždin, Bednju, Ivanec, Lepoglavu, Novi Marof, Varaždinske Toplice i Vidovec.
Predstavnici su lokalnih turističkih zajednica i općine Vidovec, koji čine Koordinacijski odbor PPS destinacije, na sastanku definirali ključne proizvode destinacije, kulturni turizam i cikloturizam, te isplanirali sljedeće korake u radu PPS kluba koje je savjetodavno tijelo TZ Varaždinske županije.
Hrvatska je turistička zajednica, s ciljem poticanja razvoja atraktivne i konkurentne turističke ponude u razdoblju pred i posezone, u srpnju 2014. pokrenula projekt Hrvatska 365. Uvjet je za ulazak u projekt bio, osim dostupnosti ciljanim tržištima do 6 sati trajanja putovanja, raspoloživost smještajnih kapaciteta, ugostiteljskih objekata i ostalih popratnih turističkih i javnih sadržaja te usluga u destinaciji u periodu koji ne obuhvaća glavnu turističku sezonu. Kroz projekt Hrvatska 365 za razdoblje pred i posezone razvijati će se i promovirati specifičnosti turističkog proizvoda određene destinacije.
Turistička je zajednica grada Varaždina bila koordinator PPS destinacije Sjever Hrvatske, a iako je projekt započeo polovicom prošle godine, iskustva su vrlo pozitivna. Naime, u kratkom je vremenu povezana turistička ponuda Varaždina, Varaždinskih Toplica, Svetog Martina na Muri i Štrigove. Svaka je destinacija nudila svoje najbolje proizvode, a turistička ponuda tog područja dobila je na kvaliteti i raznovrsnosti. Isto tako, a s obzirom na male udaljenosti te potražnju na turističkom tržištu, počela se graditi i nova ponuda. Prema tim iskustvima, a zahvaljujući sinergiji i kompatibilnosti proizvoda, očekuje se da će u kratkom roku i na području destinacije Varaždinska regija doći do pozitivnih pomaka.