Najavljeno prvo izdanje utrke Tour of Croatia

Na današnjoj je konferenciji za novinare, održanoj u Ministarstvu turizma, najavljeno prvo izdanje utrke Tour of Croatia, a novinarima su se, uz organizatore, obratili i ministar turizma Darko Lorencin, ministar zaštite okoliša i prirode Mihael Zmajlović te direktor HTZ-a Ratomir Ivičić, dok su utrku predstavili sportski i tehnički direktor Vladimir Miholjević i event i marketing direktor utrke Ivan ČrnjarićTour of Croatia održat će se pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice, Ministarstva zaštite okoliša i prirode te uz podršku sponzora kao što su Porsche Inter Auto, Fleet Rent a Car, Gaga Milano, Vipnet te gradovi, općine i županije s pripadajućim turističkim zajednicama na području kojih će se ona odvijati. „Tour of Croatia pravi je primjer manifestacije koja će u pred sezoni ojačati turističku atraktivnost ne samo destinacija u kojima će se provoditi, već i cijele Hrvatske. Hrvatska ima sve preduvjete za razvijanje turizma tijekom cijele godine, pa stoga podržavam i pozdravljam svaki projekt usmjeren na produljenje turističke sezone. Samo zajedničkim snagama i suradnjom možemo pokazati kako je naša zemlja puno više od sunca i mora te će, kroz stalno obogaćivanje ponude i usluga postati još traženije, zanimljivije i konkurentnije odredište u svjetskim razmjerima“, rekao je ministar turizma Darko Lorencin, dodavši kako će osim obogaćivanja ponude, ova utrka imati i veliki promotivni učinak među turistima iz cijeloga svijeta.

Na današnjoj je konferenciji za novinare, održanoj u Ministarstvu turizma, najavljeno prvo izdanje utrke Tour of Croatia, a novinarima su se, uz organizatore, obratili i ministar turizma Darko Lorencin, ministar zaštite okoliša i prirode Mihael Zmajlović te direktor HTZ-a Ratomir Ivičić, dok su utrku predstavili sportski i tehnički direktor Vladimir Miholjević i event i marketing direktor utrke Ivan ČrnjarićTour of Croatia održat će se pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice, Ministarstva zaštite okoliša i prirode te uz podršku sponzora kao što su Porsche Inter Auto, Fleet Rent a Car, Gaga Milano, Vipnet te gradovi, općine i županije s pripadajućim turističkim zajednicama na području kojih će se ona odvijati. 

„Tour of Croatia pravi je primjer manifestacije koja će u pred sezoni ojačati turističku atraktivnost ne samo destinacija u kojima će se provoditi, već i cijele Hrvatske. Hrvatska ima sve preduvjete za razvijanje turizma tijekom cijele godine, pa stoga podržavam i pozdravljam svaki projekt usmjeren na produljenje turističke sezone. Samo zajedničkim snagama i suradnjom možemo pokazati kako je naša zemlja puno više od sunca i mora te će, kroz stalno obogaćivanje ponude i usluga postati još traženije, zanimljivije i konkurentnije odredište u svjetskim razmjerima“, rekao je ministar turizma Darko Lorencin, dodavši kako će osim obogaćivanja ponude, ova utrka imati i veliki promotivni učinak među turistima iz cijeloga svijeta.

"Ova je utrka idealna za promociju hrvatskih prirodnih ljepota, jer njezina trasa vodi kroz nacionalne parkove Krka i Plitvice te tri parka prirode Biokovo, Velebit i Učka", naglasio je ministar zaštite okoliša i prirode Mihael Zmajlović.

„Manifestacije predstavljaju vrlo važan segment ukupne hrvatske turističke ponude, a među turistima su i jedan od glavnih motiva dolazaka u određenu destinaciju. Hrvatska je u svijetu itekako poznata kao destinacija s očuvanom prirodom, čistim morem i bogatom kulturnom baštinom. Na nama je da tu kvalitetnu resursnu osnovu obogaćujemo ostalim sadržajima, a siguran sam kako će ova međunarodna etapna biciklistička utrka privući brojne posjetitelje i dodatno promovirati Hrvatsku u svijetu“, rekao je  direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić, dodavši da je Hrvatska turistička zajednica uvijek spremna podržati kvalitetne manifestacije.

„Ukupno dvadeset profesionalnih biciklističkih timova iz različitih zemalja svijeta sudjeluje na Tour of Croatia, od kojih treba izdvojiti nacionalne timove Italije i Rusije, profesionalne i kontinentalne timove iz Češke, Poljske, Slovenije, Njemačke, Azerbajdžana, Norveške, Belgije, Nizozemske i drugih zemalja.  Hrvatsku će predstavljati Meridiana Kamen Team“, rekao je sportski i tehnički direktor utrke Vladimir Miholjević i naglasio kako je ukupni nagradni fond utrke 38.500 eura. „Projekt Tour of Croatia je nešto što je nedostajalo u našoj zemlji, nešto što u svijetu  postoji već godinama i što se koristi za promociju tvrtki, institucija i svih segmenata društva. Uz spomenutu promociju, svaki će grad dobiti trajnu vrijednost, ucrtanu biciklističku rutu koju će kasnije može promovirati kao dio cjelokupnog Tour of Croatia. Ovaj projekt postavljen je kao višegodišnji, a uz natjecateljski i sportski karakter, Tour of Croatia želi promovirati biciklistički sport, zdrav i aktivan način života i cikloturizam“, naglasio je event i marketing direktor utrke Ivan Črnjarić. 

Utrka prolazi kroz osam županija, a uključeno je i ukupno devet gradova u kojima je organiziran smještaj sudionika, start te program povodom proglašenja pobjednika pojedine etape. Za vrijeme trajanja utrke na snazi će biti i posebna regulacija prometa rutom kojom prolaze etape. Utrka počinje 22. travnja etapom Makarska-Split pa sljedećih dana slijedi Šibenik-Zadar, NP Plitvice-Učka, Pula-Umag, Sveti Martin-Zagreb. 

Tour of Croatia međunarodna je etapna biciklistička utrka koja će se održati od 22. do 26. travnja na trasi dugoj gotovo 900 kilometara duž Jadranske obale i unutrašnjosti Hrvatske. Međunarodna biciklistička federacija prepoznala je važnost utrke klasificirajući je u prvu kategoriju, čime ona ulazi među najpoznatije biciklističke i grand tour utrke, poput Tour de France, Giro di Italia i Vuelta a España, a ovaj će vrhunski sportsko-turistički događaj okupiti 20 svjetskih profesionalnih biciklističkih ekipa sa 160 natjecatelja. Utrku će svakodnevno prenositi HTV, ali i više stranih televizija, poput Eurosporta, koji će sliku vrhunskih sportskih uzbuđenja kombinirati s prirodnim ljepotama nacionalnih parkova, parkova prirode, gradova i trasa kojima će se voziti  utrka. Tako će  ljepote Hrvatske vidjeti milijunski auditorij, jer se program Eurosporta emitira u više od 54 zemlje u kojima će kroz izravni prijenos utrku dnevno pratiti najmanje 15 milijuna gledatelja.



Pisane vijesti