Pomoćnik ministra turizma Davor Ižaković danas je, na predstavljanju aktivnosti i turističkih rezultata PPS destinacije Opatija i Rijeka, jedne od ukupno 22 iz prošlogodišnjeg pilot projekta Hrvatska 365, najavio i projekt "Hrvatska 365 Gourmet" kojim se želi promovirati domaća gurmanska i vinska ponuda kao svjetski prepoznatljiv turistički proizvod. Unutar krovnog koncepta Hrvatska 365, koji promovira cjelogodišnju turističku ponudu, Hrvatska turistička zajednica ove je godine pokrenula projekt pod nazivom "Hrvatska 365 Gourmet" s ciljem međunarodne promocije vrhunskog kulinarstva u hrvatskim restoranima, konobama i bistroima, kao jednog od ključnih motiva dolazaka gostiju u pred i posezoni. „Oznake kvalitete „Hrvatska 365 Gourmet“ predviđene su za ugostiteljske objekte koji tijekom cijele godine koriste izvrsne svježe lokalne namirnice, koji toče kvalitetna i vrhunska hrvatska vina u butelji i na čaše, te koji u sva četiri godišnja doba kreiraju uzbudljive sezonske gourmet ponude. Uskoro slijedi javni poziv restoranima raznih kategorija za prijavu među članove gourmet kluba. Oni koji budu zadovoljili kriterije dobit će oznaku "Hrvatska 365 Gourmet" te od ljeta slijedi promocija na svim tržištima u zemlji i u inozemstvu gdje je prisutan HTZ“, rekao je Ižaković.
Pomoćnik ministra turizma Davor Ižaković danas je, na predstavljanju aktivnosti i turističkih rezultata PPS destinacije Opatija i Rijeka, jedne od ukupno 22 iz prošlogodišnjeg pilot projekta Hrvatska 365, najavio i projekt "Hrvatska 365 Gourmet" kojim se želi promovirati domaća gurmanska i vinska ponuda kao svjetski prepoznatljiv turistički proizvod.
Unutar krovnog koncepta Hrvatska 365, koji promovira cjelogodišnju turističku ponudu, Hrvatska turistička zajednica ove je godine pokrenula projekt pod nazivom "Hrvatska 365 Gourmet" s ciljem međunarodne promocije vrhunskog kulinarstva u hrvatskim restoranima, konobama i bistroima, kao jednog od ključnih motiva dolazaka gostiju u pred i posezoni.
„Oznake kvalitete „Hrvatska 365 Gourmet“ predviđene su za ugostiteljske objekte koji tijekom cijele godine koriste izvrsne svježe lokalne namirnice, koji toče kvalitetna i vrhunska hrvatska vina u butelji i na čaše, te koji u sva četiri godišnja doba kreiraju uzbudljive sezonske gourmet ponude. Uskoro slijedi javni poziv restoranima raznih kategorija za prijavu među članove gourmet kluba. Oni koji budu zadovoljili kriterije dobit će oznaku "Hrvatska 365 Gourmet" te od ljeta slijedi promocija na svim tržištima u zemlji i u inozemstvu gdje je prisutan HTZ“, rekao je Ižaković.
Direktorica opatijske turističke zajednice i voditeljica PPS kluba Opatija i Rijeka Suzi Petričić istaknula da su ove turističke zajednice klub i uključile se u pilot projekt u rujnu prošle godine. Definirano razdoblje za PPS kub Opatija i Rijeka jedno je od najambicioznijih u Hrvatskoj: od 1. rujna od 4. siječnja i od 30. siječnja do 1. lipnja, što podrazumijeva poslovanje gospodarskih subjekata u navedenom razdoblju. U PPS klub Opatija i Rijeka uključilo se ukupno 34 hotela i 7 motela, 77 iznajmljivača obiteljskog smještaja, 66 restorana i konoba, 23 turističke agencije, 13 muzeja i kulturnih ustanova, 16 zdravstvenih i wellness centara i 179 različitih trgovina s opatijskog i riječkog područja.
Ključni proizvodi PPS kluba Opatija i Rijeka su poslovni (kongresni) turizam, wellness i zdravlje, kulturni turizam, eno gastro turizam i outdoor, a ključna tržišta na kojima će se predstavljati su Austrija, Italija i Slovenija.
„Iza nas su brojne realizirane aktivnosti od prezentacije kulturnog turizma i wellness ponude u Beču i Milanu, nastupa na sajmovima u Luganu i Münchenu, udruženog oglašavanja do organiziranja studijskih putovanja novinara i agenata u suradnji s HTZ-om i samostalno. Ove smo godine sva karnevalska događanja objedinili i zajednički promovirali, a održan je i prvi sajam zdravlja i wellnessa na kojem su se predstavili wellness centri i medicinske ustanove s područja Opatije i Rijeke“, izvijestila je Petričić.
„Jedna od aktivnosti u 2015. godini je izrada turističke kartice Opatije i Rijeke koja će objediniti turističku ponudu oba grada, omogućiti ulaze u muzeje i ostale atrakcije, izložbe, predstave, javni prijevoz te za posebne popuste u ugostiteljskim objektima, hotelskim kućama i trgovinama. Riječ je o „pametnoj“ kartici i to jednodnevnoj, trodnevnoj i sedmodnevnoj, koja će omogućavati evidenciju najposjećenijih ustanova i objekta, evidenciju o strukturi gostiju te svih ostalih željenih elemenata. Od ove godine Rijeka će se sa svojim restoranima i konobama uključiti u manifestaciju Gourmet priča i time u suradnji s Opatijom razviti još jedan novi proizvod u predsezoni“, naglasio je direktor TZ Rijeka Petar Škarpa.
„Odlična suradnja turističkih zajednica gradova Opatije i Rijeke na razvoju cjelogodišnjih turističkih proizvoda i motiva dolaska turista uzor su kako treba raditi u destinaciji u okviru projekta Hrvatska 365. Ostvarene dvoznamenkaste stope rasta turističkog prometa i u Rijeci i u Opatiji u sva prva tri ovogodišnja mjeseca nisu se dogodile same po sebi, već su prije svega rezultat kvalitetnog rada i suradnje subjekata javnog i privatnog sektora unutar destinacijskog PPS kluba. Možemo uistinu s realnim optimizmom očekivati da će od takve suradnje svi na Kvarneru profitirati“, zaključio je Ižaković.