Video „Your life is full of Croatia“ izazvao veliko zanimanje na društvenim mrežama

Potaknuti komentarima u medijima vezanim uz novi slogan za promociju Hrvatske i njezina turizma te strategiju u koju je implementiran, Dhar media agencija za promidžbu i odnose s javnošću i TouristarTV, objavili su 11. ožujka svoj prilog u obliku videa, medijima i zainteresiranoj javnosti.

”S obzirom da je ova mala zemlja u veliki svijet otisnula velikane i genijalne izume, usudili smo se i mi napraviti promotivni video koji kaže ono što bi svi trebali znati "Your life is full of Croatia”, rekla je Lea Brezar, direktorica Dhar medie i vlasnica TouristarTV-a.

Niti tjedan dana kasnije, video čiju ideju i produkciju potpisuju, pregledan je gotovo 40 tisuća puta, a mnogi su portali prenijeli vijest o tome.

„Ukoliko konačno odlučimo u kojem smjeru želimo graditi hrvatski turizam, mogli bismo zapravo i uspjeti, ali uz uvjet da se fokusiramo na ono što ponajviše nedostaje u cijelom turističkom sektoru. Prema našem dosadašnjem iskustvu, to je sinergija svih zainteresiranih strana u turizmu, države, pojedinaca i privatnih poduzetnika. Iz te sinergije proizaći će stvaranje novih sadržaja što znači i proizvoda koji nisu sunce i more. Naša lijepa Hrvatska u čijoj se baštini krije tisuće priča, velikana, izuma, specifičnih jela i pića samo čekaju da ih se poveže i pokaže svijetu. Mi smo odlučili da ćemo to činiti na svoj način, kroz video priče i povezivanje sa blogerima iz cijelog svijeta“, istaknuli su iz ove agencije.



Pisane vijesti