Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavit će ovog tjedna hrvatsku turističku ponudu u Berlinu na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB koja će od 4. do 8. ožujka okupiti više od 10 tisuća izlagača iz svih segmenata turističke i industrije putovanja iz 190 zemalja svijeta. ITB je poslovna burza koju svake godine osim brojnih izlagača posjeti i nekoliko stotina tisuća turističkih i drugih profesionalaca iz povezanih industrija iz cijelog svijeta koji osim mogućnosti izravnog dogovaranja poslova imaju priliku čuti i najnovije trendove te prognoze za tekuću turističku godinu na stotinjak predavanja, prezentacija, panela i sličnog. Time se berlinski ITB profilirao i jednom od najjačih poslovnih platformi za globalnu turističku ponudu, ali i prilikom za dobiti povjerenje Nijemaca, najvećih svjetskih putnika koji ove godine, slijedom dobrih ekonomskih pokazatelja u svojoj zemlji, generalno najavljuju više putovanja i po zemlji i izvan nje, za otprilike 4 do 5 posto više nego su putovali prošle godine. I Hrvatska će pokušati na ITB-u skrenuti dodatnu pažnju njemačkom turističkom tržištu, koje po prvim informacijama za ovu godinu, pokazuje nastavak stabilnih i dobrih trendova za hrvatski turizam te je i buking u prva dva mjeseca ove godine otprilike na razini lanjskog u ovo vrijeme, a kod nekih touroperatora i nešto malo bolji.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavit će ovog tjedna hrvatsku turističku ponudu u Berlinu na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB koja će od 4. do 8. ožujka okupiti više od 10 tisuća izlagača iz svih segmenata turističke i industrije putovanja iz 190 zemalja svijeta.
ITB je poslovna burza koju svake godine osim brojnih izlagača posjeti i nekoliko stotina tisuća turističkih i drugih profesionalaca iz povezanih industrija iz cijelog svijeta koji osim mogućnosti izravnog dogovaranja poslova imaju priliku čuti i najnovije trendove te prognoze za tekuću turističku godinu na stotinjak predavanja, prezentacija, panela i sličnog.
Time se berlinski ITB profilirao i jednom od najjačih poslovnih platformi za globalnu turističku ponudu, ali i prilikom za dobiti povjerenje Nijemaca, najvećih svjetskih putnika koji ove godine, slijedom dobrih ekonomskih pokazatelja u svojoj zemlji, generalno najavljuju više putovanja i po zemlji i izvan nje, za otprilike 4 do 5 posto više nego su putovali prošle godine.
I Hrvatska će pokušati na ITB-u skrenuti dodatnu pažnju njemačkom turističkom tržištu, koje po prvim informacijama za ovu godinu, pokazuje nastavak stabilnih i dobrih trendova za hrvatski turizam te je i buking u prva dva mjeseca ove godine otprilike na razini lanjskog u ovo vrijeme, a kod nekih touroperatora i nešto malo bolji.
Hrvatska je već godinama među prvih pet-šest omiljenih stranih odredišta Nijemaca, iza Španjolske, Italije i Austrije, u koje najviše putuju, te Turske i Grčke koje također svake godine bilježe veliki odaziv Nijemaca.
Osim HTZ-a, hrvatski turizam na hrvatskom štandu od 220 metara četvornih na ITB-u predstavlja i 20-ak suizlagača-turističkih tvrtki i zajednica te Croatia Airlines i NP Plitvička jezera, a kao i svake godine zbog njegove važnosti ITB će posjetiti i brojni hrvatski turistički profesionalci te ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Prema najavi iz Ministarstva turizma prvog dana ITB-a, 4. ožujka, ministar Lorencin sudjelovat će na ministarskom sastanku Svjetske turističke organizacije-UNWTO koji će okupiti više od stotinu međunarodnih turističkih dužnosnika i predstavnika privatnog sektora na temu projekta UNWTO-a "Put svile" kojim se promovira jačanje suradnje kroz razvoj transnacionalnih ruta.
Predviđeno je i da se prvog dana ITB-a ministar i direktor Ivičić sastanu i s predstavnicima nekoliko touroperatora poput Dertoura, Ameropa, Interchalet, Wikinger Reisen, Humboldt Reisen, kao i s potpredsjednikom njemačkog ADAC-a za turizam Kurtom Heinenom, predsjednikom Njemačke udruge putničkih agencija DRV Norbertom Fiebigom te s predstavnicima avio prijevoznika Germania o mogućnosti uspostave direktne linije Bremen-Split tijekom ljetnih mjeseci.
Drugog dana, 5. ožujka, Lorencin i Ivičić će se sastati s predstavnicima TUI i Thomas Cook grupe na temu moguće suradnje i zajedničkog oglašavanja, kao i s predstavnicima Service Reisena na temu PDV-a za autobusere u Hrvatskoj te s predstavnicima avioprijevoznika Germanwings, agencijom Novasol te touroperatorima Ibertours, Der Touristik i Olimar.
Posjet Berlinu ministar će završiti sudjelovanjem na međunarodnoj konferenciji Berlin Economic Forum 2015, koja se održava od 4. do 7. ožujka na temu "Inovativni nacionalni brending: kreativna gospodarstva, održivi turizam i odgovorna inozemna ulaganja" na kojem će održati prezentaciju o hrvatskom turizmu s naglaskom na aktualne projekte i aktivnosti.
Planirani su i sastanci s predstavnicima BBC-a i Travel Channela na temu suradnje u promociji, ali ne i službena hrvatska press konferencija za strane medije koja je bila uobičajena na toj burzi zadnjih 15 i više godina.
(Hina)