U Beogradu je danas otvoren Međunarodni sajam turizma te prateći sajmovi opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, sajam vina i sajam suvenira, a do 22. veljače predstavit će se 1100 izlagača iz 50 zemalja.
Sajam pod sloganom "Iskoristi trenutak" otvorio je srbijanski premijer Aleksandar Vučić, a ovogodišnja zemlja partner su Ujedinjeni Arapski Emirati (UAE), iz koje je broj turista koji posjećuju Srbiju posljednjih godina porastao za 30 posto, čemu je pridonijela liberalizacija viznog režima te čak 18 letova tjedno između Emirata i Srbije.
Među ovogodišnjim izlagačima je i Hrvatska, koja će se predstaviti pod okriljem Hrvatske turističke zajednice i s Turističkom zajednicom grada Zagreba kao suizlagačem, ali na nešto skromnijem štandu nego prethodnih godina.
Kako je Hini potvrđeno, Hrvatska gospodarska komora odobrila je projekt "Promocija hrvatskih vina na tržištu Republike Srbije" pa će na sajmu BeoWine nastupiti 20 izlagača iz Hrvatske koji su najavili mnoštvo promidžbenih aktivnosti hrvatskih vinara s projektom Vina Croatia-Vina Mosaica.
Osim zemalja koje tradicionalno sudjeluju na Sajmu turizma u Beogradu, od Turske, Grčke, do Egipta i Tunisa, ove godine prvi puta će se predstaviti Jamajka, jedan od najatraktivnijih karipskih otoka.
Otvarajući sajam, Vučić je ocijenio kako je "pred turizmom u Srbiji velika budućnost" te najavio kako će država morati uraditi još mnogo toga da bi omogućila razvoj infrastrukture i unaprijedila turističku ponudu.
Vučić je rekao da će i projekta Beograd na vodi, koji Srbija radi s tvrtkom iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, donijeti Srbiji i regiji nešto novo.
"Privatizirat ćemo i modernizirati velik broj toplica, a početak izgradnje Beograda na vodi pružit će nešto potpuno drugačije u odnosu na ono što ima Srbija, ali i regija", rekao je Vučić.
On je kao adute Srbije istaknuo rijeke, planine i toplice te naglasio da će razvoj cestovne i željezničke infrastrukture sljedećih godina omogućiti i bolje uvjete za razvoj turizma.
(Hina)