HTZ-u stiglo 13 ponuda marketinških agencija za koncept 'Big Idea'

Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ) stiglo je 13 ponuda marketinških agencija na natječaj za izradu krovnoga komunikacijskog koncepta 'Big Idea' koji će predstavljati komunikacijsku i marketinšku okosnicu HTZ-a, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.
Ne navodeći imena tih agencija, kao niti je li riječ većinom o domaćim, stranim ili 'mješovitim' agencijama, iz Glavnog ureda HTZ-a ističu da je riječ tek o prvoj fazi natječaja za izradu koncepta 'Big Idea' koji je imao rok do 12. studenoga, pri čemu su se agencije praktički samo trebale prijaviti sa svojim referencama kao zainteresirane za taj posao.

Sada, kako kažu, slijedi druga faza u kojoj će sudjelovati maksimalno pet agencija koje će odabrati posebno povjerenstvo Glavnog ureda HTZ-a i s kojima će se održati uvodni sastanak i predstavljanje projektnog zadatka. Nakon toga, ponude s kreativnim prijedlozima odabrani ponuditelji dužni su dostaviti do 16. prosinca.

HTZ će s predloženim konceptima izaći na osam glavnih tržišta za hrvatski turizam i ispitati kako reagiraju na prijedloge, a tek nakon toga će odabrati ponudu i potpisati ugovor.

Koncept 'Big Idea' pretpostavlja uz ostalo novo brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije s novim sloganom i vizualima, što bi sve u primjeni u turističkoj promociji, prema očekivanjima HTZ-a, trebalo biti već iduće godine čime bi se i dosadašnji dugogodišnji slogan hrvatske turističke promocije "Mediteran kakav je nekad bio" zamijenio novim. (Hina)



Pisane vijesti