Jedan od najvećih svjetskih turoperatora, britanski TUI, iduće godine u odnosu na ovu planira povećati broj turista na programima za Hrvatsku za 150 posto, na njih oko 200 tisuća, koje će većinom dovoditi u Dubrovnik i Split, za što očekuje potporu hrvatskih državnih i lokalnih partnera. Izjavio je to u utorak novinarima na 35. turističkoj burzi WTM u Londonu potpredsjednik cijelog TUI-ja Johan Lundgreen nakon razgovora s ministrom turizma Darkom Lorencinom na hrvatskom štandu na toj burzi koja se održava od 3. do 6. studenoga. Ističući da je za TUI Dubrovnik strateški važna destinacija kojoj će poklanjati sve veću pažnju, jer je to važna i hrvatska i regionalna i europska destinacija, Lundgreen je najavio da iduće godine u svoju ponudu jače uvode i Split u kojem također vide veliki potencijal za svoje odmorišne, kruzing i druge putnike. Potencijal vide i u Istri i na Kvarneru pa i u kontinentalnom dijelu Hrvatske, ali će, kako je kazao, prvo vidjeti kako će proći novosti za Split i Dubrovnik, a ako se pokaže uspješnim nema razloga da se ne šire.
Jedan od najvećih svjetskih turoperatora, britanski TUI, iduće godine u odnosu na ovu planira povećati broj turista na programima za Hrvatsku za 150 posto, na njih oko 200 tisuća, koje će većinom dovoditi u Dubrovnik i Split, za što očekuje potporu hrvatskih državnih i lokalnih partnera. Izjavio je to u utorak novinarima na 35. turističkoj burzi WTM u Londonu potpredsjednik cijelog TUI-ja Johan Lundgreen nakon razgovora s ministrom turizma Darkom Lorencinom na hrvatskom štandu na toj burzi koja se održava od 3. do 6. studenoga.
Ističući da je za TUI Dubrovnik strateški važna destinacija kojoj će poklanjati sve veću pažnju, jer je to važna i hrvatska i regionalna i europska destinacija, Lundgreen je najavio da iduće godine u svoju ponudu jače uvode i Split u kojem također vide veliki potencijal za svoje odmorišne, kruzing i druge putnike. Potencijal vide i u Istri i na Kvarneru pa i u kontinentalnom dijelu Hrvatske, ali će, kako je kazao, prvo vidjeti kako će proći novosti za Split i Dubrovnik, a ako se pokaže uspješnim nema razloga da se ne šire. Povećanje prometa TUI-a za iduću godinu u turističkim se krugovima dosta, pa i na WTM-u, povezuje s uključenošću TUI-a u kompaniju Karisma Hoteli Adriatic (KHA) koja je poslala pismo namjere za Kupare te je u procesu postajanja strateškim investitorom za Hotele Živogošće na Makarskoj rivijeri.
Ocjenjujući takve najave iznimno važnim zbog utjecaja TUI-a u turističkoj industriji, ministar Lorencin je u vezi Kupara najavio nove korake, da će se opet naći na Vladi, jer je potrebna još jedna suglasnost koju mora dati Hrvatski sabor, za treću vrstu koncesije u tom projektu odnosno za plažu ispred Kupara koja je na pomorskom dobru. Dodao je i da su mu iz TUI-a na sastanku rekli da im je Hrvatska trenutno zemlja koja ih najviše zanima, da planiraju dosta uložiti u marketing i drugo, kao i da će Hrvatska kroz udruženo oglašavanje podržati te inicijative, ali drugih turoperatora iz Ujedinjenog Kraljevstva koji budu imali dobre programe, posebno za pred i posezonu.
Svi organizatori putovanja sa kojima se sastao na WTM-u, a i drugi koji rade Hrvatsku, prema informacijama direktora HTZ-ovog predstavništva u Londonu Tonka Rilovića bilježe bolji buking za Hrvatsku nego lani i to po svim programima i segmentima ponude. (Hina)