Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je proces izbora za krovni komunikacijski koncept "Big Idea" hrvatskog turizma, objavivši ovih dana međunarodni poziv za dostavu prijava za sudjelovanjem u izradi tog koncepta.
Taj će koncept predstavljati okosnicu cjelovito integriranog marketinškog komunikacijskog sustava za idućih pet do deset godina te uz ostalo donijeti i novi logo i slogan hrvatskog turizma, izvijestili su danas iz Glavnog ureda HTZ-a. Za to je HTZ, kako se navodi, predvidio do maksimalno 2,5 milijuna kuna (bez PDV-a).
Izbor ponuditelja za izradu krovnog komunikacijskog koncepta hrvatskog turizma odvijat će se u dvije faze. Prva, pred selekcijska faza trajat će do 12. studenoga do kada je rok za prikupljanje dokumentacije potencijalnih agencija, a iz Glavnog ureda napominju da se u toj fazi ne traže kreativni prijedlozi već ponuditelji moraju predočiti dokaze o osposobljenosti. Nakon toga kreće druga faza u kojoj će sudjelovati maksimalno pet agencija odabranih od strane posebnog povjerenstva i s kojima će se održati uvodni sastanak i predstavljanje projektnog zadatka.
Ponude s kreativnim prijedlozima odabrani ponuditelji dužni su dostaviti do 16. prosinca ove godine, nakon čega će se prijedlozi i dostavljeni koncepti ocjenjivati te potom zaključno s prihvaćanjem ponude i potpisati ugovor s odabranom agencijom. HTZ očekuje da će u tom procesu dobiti ključnu ideju, snažan i održiv koncept koji će predstavljati okosnicu turističke komunikacije kroz dogledno vremensko razdoblje i biti prilagodljiv specifičnim ciljevima. Očekuju i da taj koncept bude jednostavan i lako razumljiv, da ima svjež i provokativan pristup koji će zadržati pozornost, stimulirati um i izazvati emocije kod ciljane publike te da ujedno prati i bit hrvatskog brenda. (Hina)