Hrvatska turistička ponuda predstavit će se na sajmu turizma „Sejem počitnic“ u Ljubljani koji će se održati u razdoblju od 29. ožujka do 1 travnja 2007. godine.
Na štandu HTZ-a, posjetitelji sajma imat će priliku upoznat se kako s općom turističkom ponudom Hrvatske tako i s ponudom ostalih tvrtki koje nastupaju kao suizlagači, a to su „Jadrolinija“, „Istraturist“ te Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela.
U četvrtak, prvi dan održavanja sajma, 29. ožujka upriličit će se tiskovna konferencija za novinare na će se nazočnima obratiti državni tajnik za turizam Zdenko Mičić i direktor Predstavništva HTZ-a u Sloveniji Goran Blažić. Nakon toga uslijedit će workshop za slovenske i hrvatske turističke djelatnike na koji do sada prijavljeno po 50 sudionika s obje strane.
Workshop je odlična prilika za rezimiranje trenutačnog stanja, ali i planiranje dodatnih promidžbenih akcija u pred- i posezoni koje bi dodatno povećale dosadašnji buking.
Samom otvorenju sajma prethodili su koncerti u Mariboru i Ljubljani pod nazivom „Da te mogu pismom zvati“, a koje je TZ Šibensko – kninske županije priredila u suradnji s Predstavništvom HTZ-a. Na koncertima su nastupili Arsen Dedić, Nera Gojanović, ansambl „Bonaca“ i klapa „Maslina“.
Kada je u pitanju slovensko emitivno tržište, opći je stav kako će sam uspjeh nadolazeće turističke sezone ponajviše ovisiti o individualnim gostima.
Na slovenskom tržištu upravo počinje realizacija medijske kampanje u tiskovinama i na televiziji, a valja spomenuti da su aktivnosti nositelja hrvatske turističke ponude sve brojnije i raznovrsnije što ulijeva optimizam.
Sve navedene promidžbene aktivnosti najava su za tradicionalnu „Hrvatsku večer“ koja će uslijediti 11. travnja u Grand hotelu Union u Ljubljani.