Turistički klaster "Slavonska košarica" predstavljen po prvi put u Sloveniji

Slavonski kulen, vina, šljivovice i drugi autohtoni proizvodi iz Slavonije mogli bi zauzeti istaknuta mjesta na policama u susjednoj Sloveniji, ali i postati važan turistički brend za hrvatski kontinentalni turizam, ocjena je predstavnika turističkog klastera "Slavonska košarica" iz Slavonskog Broda koji su u četvrtak organizirali predstavljanje svojih proizvoda u Ljubljani, prvo na inozemnom tržištu.

Klaster iz Slavonskog Broda okuplja već 114 proizvođača hrane, pića i rukotvorina iz četiriju istočnoslavonskih županija, a iduće godine predstavljanje namjeravaju organizirati i u Austriji.

Riječ je o udruzi koja preko strateškog partnerstva želi osigurati nastup tih proizvoda na tržištima Europske unije, rekla je na predstavljanju i degustaciji koji su održani u hrvatskom veleposlanstvu u Ljubljani glavna menadžerica grupacije Tanja Petrović.

Akciju promicanja slavonskih proizvođača, koji računaju na europsko "umrežavanje" svog klastera i veći plasman tih produkata u susjedne zemlje, ali i kroz turizam u Hrvatskoj, podupiru županijske vlasti, ali i Hrvatska turistička zajednica (HTZ).

Direktor ljubljanskog ureda HTZ-a Goran Blažić rekao je da Slavonija zadnjih godina raste kad je riječ o turističkim potencijalima zanimljivim za strane goste, pa i za one iz Slovenije, te da je vrlo zanimljiva onima koje zanimaju vina, gastronomija i aktivni turizam poput biciklističkih putovanja.

Blažić je rekao da je izuzetno zadovoljan najnovijim podacima prema kojima su, unatoč nestabilnim vremenskim prilikama u većem dijelu Hrvatske, ovog ljeta slovenski turisti po broju i noćenjima ostvarili rekordan posjet. To je tim veći rezultat ako se zna da čak četvrtinu slovenskih turista čine oni koji ljetuju u kampovima, dodao je Blažić. (Hina)



Pisane vijesti