HTZ i HOO u promociji sporta i turizma vrijednoj milijun kuna

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) izdvaja milijun kuna za suradnju i program marketinških aktivnosti s Hrvatskim olimpijskim odborom (HOO) u ovoj godini s ciljem promocije Hrvatske kao poželjne turističke destinacije na velikim međunarodnim sportskim manifestacijama, od kojih su prve po redu 2. olimpijske igre mladih u Nanjingu u Kini.

Na tim že igrama, od 16. do 22. kolovoza ove godine, uz 3.800 sportaša iz više od 200 zemalja, u 11 individualnih sportova nastupiti i 22 hrvatska mlada sportaša. Prema dogovorenoj suradnji s HOO-om, oni će biti i promotori hrvatskog turizma te dijeliti promotivne materijale HTZ-a, dok će se za vrijeme natjecanja na velikim ekranima (screanovima) 'vrtjeti' HTZ-ovi promotivni filmovi hrvatskih turističkih destinacija.

Uz sportaše, publiku i predstavnike više od 200 nacionalnih olimpijskih odbora, na tim igrama ciljna skupina marketinških poruka hrvatskog turizma su i kineski touroperatori, te TV i drugi medijski izvjestitelji.

Aktivnosti na tim igrama dio su ugovora o suradnji sa HOO-om, kojim HTZ stječe promotivna prava i kroz druge oblike HOO-ovih marketinških kanala (web stranica, memorandum, sponzorski pano za press konferencije, vodiči i službeno godišnje glasilo HOO), gdje će se isticati logotipovi te objavljivati oglasi i poruke HTZ-a.

Na taj se ugovor odnosi većina od ukupno predviđenih milijun kuna za suradnju s HOO-om u ovoj godini odnosno 700 tisuća kuna, dok se preostalih 300 tisuća kuna HTZ planira utrošiti za aktivnosti promocije hrvatskog turizma za vrijeme predstojećeg svjetskog turnira u judu u Rijeci.

Taj će se turnir (Judo Grand Prix) održati od 12. do 14. rujna ove godine te okupiti 550 stranih sudionika iz 116 zemalja svijeta, a kako će TV prijenos ići u 40 zemalja Europe, s posebnim reportažama za Rusiju te u zemlje Azije, sjeverne i južne Amerike, u HTZ-u očekuju i velike pozitivne učinke promotivnih i marketinških aktivnosti na tim tržištima, pogotovo u Kini i drugim zemljama Azije.

Suradnja HTZ-a i HOO-a u promociji hrvatskog turizma na velikim sportskim natjecanjima, pogotovo Olimpijskim igrama, ima dugu tradiciju, još od 1996. i zajedničkih aktivnosti na Olimpijskim igrama u Atlanti, a kasnije i na igrama u Pekingu 2008., ali se sada, kako su istaknuli iz Glavnog ureda HTZ-a, prvi puta i u suradnji s Ministarstvom turizma izradio konkretan program zajedničkih aktivnosti.

Napominju i da se pojačana suradnja dogovorila jer su velika sportska međunarodna natjecanja izuzetno zanimljiva medijima te omogućavaju različite vrste promocije, ali i zbog uspjeha hrvatskih sportaša koji su se pokazali i najuspješnijim domaćim brendom na izuzetno zahtjevnom međunarodnom tržištu uspjeha i slave.

Podsjećaju da se i u Strategiji razvoja turizma do 2020. predviđa razvoj brojnih turističkih proizvoda izravno vezanih uz sport, kao i jače uključivanje aktivnih i sportaša veterana u promociju turizma. (Hina)



Pisane vijesti