Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice, na danas održanoj sjednici u Splitu, prihvatilo je ključne postavke sažetka Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma 2014.-2020. te će se sada, uz manje korekcije koje su iznijeli članovi vijeća, prići izradi proširene verzije dokumenta koja će biti usvojena na razini tijela HTZ-a. Na sjednici su predstavljene i ostvarene aktivnosti pilot projekta PPS, za posezonu 2014. godine, u kojem će ukupno 22 destinacije diljem Hrvatske imati mogućnost jačeg tržišnog pozicioniranja putem PPS oznake. Projekt PPS započeo je 1. srpnja raspisivanjem natječaja za odabir destinacija i trajat će četiri mjeseca, odnosno do kraja listopada ove godine. „Riječ je o tri osnovna strateška cilja iz Strateškog marketinškog plana, čijoj realizaciji smo pristupili bez čekanja donošenja dokumenta. Ovaj projekt predstavlja jedan od najsloženijih projekata koji je HTZ radio jer obuhvaća sve razine sustava turističkih zajednica, subjekte javnog i privatnog sektora na destinacijama te sve službe u Glavnom uredu HTZ-a“, komentirao je ministar turizma Darko Lorencin.
Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice, na danas održanoj sjednici u Splitu, prihvatilo je ključne postavke sažetka Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma 2014.-2020. te će se sada, uz manje korekcije koje su iznijeli članovi vijeća, prići izradi proširene verzije dokumenta koja će biti usvojena na razini tijela HTZ-a. Na sjednici su predstavljene i ostvarene aktivnosti pilot projekta PPS, za posezonu 2014. godine, u kojem će ukupno 22 destinacije diljem Hrvatske imati mogućnost jačeg tržišnog pozicioniranja putem PPS oznake. Projekt PPS započeo je 1. srpnja raspisivanjem natječaja za odabir destinacija i trajat će četiri mjeseca, odnosno do kraja listopada ove godine.
„Riječ je o tri osnovna strateška cilja iz Strateškog marketinškog plana, čijoj realizaciji smo pristupili bez čekanja donošenja dokumenta. Ovaj projekt predstavlja jedan od najsloženijih projekata koji je HTZ radio jer obuhvaća sve razine sustava turističkih zajednica, subjekte javnog i privatnog sektora na destinacijama te sve službe u Glavnom uredu HTZ-a“, komentirao je ministar turizma Darko Lorencin. Primjena sustava oznaka osigurat će neograničeno korištenje PPS oznake u marketinškim aktivnostima, članstvo u destinacijskom i nacionalnom PPS klubu, isticanje nositelja oznaka na posebnoj PPS podstranici internetskog portala HTZ-a, te promociju kroz komunikacijske kampanje. Iskustva stečena kroz ovaj pilot projekt poslužit će kao vrlo kvalitetna polazišna točka za planiranje pravovremene i cjelovite PPS komunikacijske kampanje u 2015. godini.
Izrada kreativnog rješenja, odnosno logotipa PPS projekta završena je te je odabran logotip Hrvatska 365, čiji grafički dio simbolizira četiri godišnja doba. U tijeku je osnivanje PPS klubova koji će predstavljati savjetodavna tijela turističkih zajednica, izrada rješenja za oglasne kampanje te podstranice koja bi s radom trebala započeti sredinom rujna. Internet podstranica bit će orijentirana na šest proizvoda koji su se iskristalizirali kroz kandidaturu: kulturni, eno i gastro, biciklizam, poslovna putovanja, wellness i zdravlje, aktivni odmor. Klub PPS činit će koordinacijski odbor sastavljen od direktora turističkih zajednica, dok će osnovno provedbeno tijelo biti timovi od 3 do 7 članova, uz uvjet da jedna osoba mora biti predstavnik turističke agencije. Timovi će predstavljati jednu od šest prije navedenih proizvodnih grupa.
„Odlučili smo se za logo i slogan Hrvatska 365 jer njime pokrivamo sve, od Riječkog karnevala, Dana tartufa, Snježne kraljice, Vinkovačkih jeseni i mnogih drugih manifestacija koje se događaju tijekom godine na području cijele Hrvatske. Sa ovim znakom svi će se moći poistovjetiti, a inzistirat ćemo da si dajemo ritam uspostavljanja destinacijskog menadžmenta, te će od dna prema gore prirodnim putem doći do kvalitetnih pomaka“, komentirao je ministar Lorencin. Ukupna vrijednosti pilot projekta PPS iznosi 4,8 milijuna kuna koji će, između ostaloga, obuhvatiti offline kampanju na tržištima Austrije, Italije, Njemačke, Slovenije i Velike Britanije, online kampanju na osamnaest tržišta te posebne i b2b radionice na osam tržišta.
Na sjednici je raspravljeno i o radnoj verziji dokumenta ''Modeli oglašavanja hrvatskog turizma u 2014. godini'', pripremljenog na temelju prijedloga i mišljenja članova Turističkog vijeća i županijskih turističkih zajednica, a prema zaključku s prethodne sjednice. Završna verzija dokumenta bit će pripremljena i usvojena na jednoj od narednih sjednica.