Analiziranju ovogodišnje turističke sezone pridružila se i jedna od jačih turističkih agencija u Hrvatskoj, pulski Uniline iz koje ističu da su razlozi nešto lošijih prodajnih rezultata tijekom lipnja i u prvoj polovici srpnja rezultat promjena navika turista koji posjećuju Hrvatsku te pomicanje glavne sezone prema rujnu.
Riječ je, kako navode, o trendu koji je u blažoj mjeri počeo prije dvije godine, dok u ovoj sezoni doživljava vrhunac, jer se donedavno visoka sezona pratila od 1. srpnja do 1. rujna, ali je već nekoliko zadnjih godina evidentan njezin kasniji početak te njeno produljenje u rujan. To se potvrđuje i ove godine pa je tako termin 15. srpanj - 15. rujan zamijenio nekadašnji od 1. srpnja do 1. rujna.
Kako taj trend raste iz godine u godinu više se ne može govoriti o slučajnosti nego o jasnim promjenama navika i potreba korisnika turističkih usluga, smatraju u Unilineu.
Ove godine tome dodatno pridonose i nepovoljni vremenski uvjeti potpuno neuobičajeni za srpanj, no i oni očekuju da bi rujan mogao nadoknaditi dio srpanjskog minusa.
Prema njihovim pokazateljima i najavama kolovoz i rujan trebali bi biti 'udarni' mjeseci hrvatskog turizma, čemu zasigurno pridonose i niže cijene u drugoj polovici ljetne sezone te očekivanja povoljnijih vremenskih prilika.
Najveći rast broja rezervacija za taj kasniji dio ljeta bilježe s tržišta Njemačke, Italije, Slovenije, Velike Britanije, zemalja Beneluksa te s dalekih tržišta. (Hina)