U Glavnom uredu HTZ-a jučer je održana koordinacija direktora turističkih zajednica županija i TZ-a grada Zagreba koju su vodili zamjenik ministra turizma Ratomir Ivičić i pomoćnik ministra turizma Davor Ižaković i na kojoj je, kao središnja točka dnevnoga reda predstavljen Prijedlog Javnog poziva za izbor destinacija u pilot projektu PPS za promicanje turističkog prometa u razdoblju posezone 2014. godine.
Kako je jedan od ključnih zadataka HTZ-a u 2014. godini pokretanje marketinškog koncepta promicanja turističkog prometa u razdoblju pred i posezone (PPS koncept), a ujedno i jedan od strateških marketinških ciljeva ukupnog hrvatskog turizma, sukladno odrednicama Programa rada za 2014. i novog Strateškog marketinškog plana izrađen je prijedlog navedenog Javnog poziva.
S ciljem kvalitetnijeg razvoja cijelog PPS koncepta koji osim razvoja PPS destinacija, obuhvaća i razvoj PPS doživljaja i PPS tvrtki, u posezoni 2014. godine provest će se pilot projekt za izbor PPS destinacija. Razdoblje posezone samostalno utvrđuje svaka destinacija koja se kandidira, s time da posezona mora obuhvatiti razdoblje najmanje od 1. rujna do 15. listopada 2014. Nastavno na navedeno, HTZ će putem javnog poziva odabrati 15 destinacija kojima će se dodijeliti oznaka PPS destinacije sukladno kriterijima i uvjetima Javnog poziva.
Za potencijalnu PPS destinaciju u pilot projektu za posezonu 2014. godine mogu se kandidirati sve destinacije koje su dostupne ciljanim geo tržištima i to destinacije u dosegu zračne luke koje u PPS razdoblju imaju direktne zračne linije iz inozemstva s ukupnim vremenom putovanja manjim od šest sati, te destinacije do kojih vrijeme putovanja cestovnim/kopnenim prijevozom iz inozemstva traje manje od šest sati.
Odabranim destinacijama koje će sudjelovati u pilot projektu za posezonu 2014. godine i koje će u propisanim rokovima zadovoljiti opće i posebne uvjete Javnog poziva, HTZ će osigurati veću tržišnu vidljivost/prepoznatljivost za ciljane segmente kroz dodjelu oznake „PPS destinacija“, članstvo u nacionalnom PPS klubu, isticanje „PPS destinacija“ na posebnoj PPS podstranici na web portalu HTZ-a, organiziranje posebnih prezentacija za turoperatore i turističke agencije, organiziranje posebnih studijskih putovanja za novinare i agente, organiziranje posebne PPS komunikacijske kampanje (PR, offline i online marketing) te ostale marketinške/tržišne aktivnosti HTZ-a.
Ključno je navesti kako se pod PPS konceptom podrazumijeva razvoj atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone koja će pozicionirati Hrvatsku kao zemlju koja izvan glavne turističke sezone nudi posebne, autentične i privlačne turističke proizvode.