Domaća destinacija godine 2014./2015., prema izboru Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) je Zagrebačka županija. Stoga je s Turističkom zajednicom Zagrebačke županije (TZZŽ) UHPA sklopila ugovor o marketinškoj suradnji. Povodom potpisivanja ugovora, danas je, u hotelu Westin u Zagrebu, održana konferencija za novinare, na kojoj je predstavljena nova UHPA-ina preporučena domaća destinacija godine i ugovor o marketinškoj suradnji, koji su potpisali direktorica TZZŽ-a mr.sc. Ružica Rašperić i direktor UHPA-e Željko Trezner.
„TZ Zagrebačke županije kontinuirano promovira ovu županiju kao turističku destinaciju, prepoznatljivu i privlačnu s kvalitetnom turističkom ponudom. Intenzivnom suradnjom s turističkim agencijama, u sljedećem razdoblju, nastojat ćemo stvoriti sustav komunikacije u kojem će se ključne vrijednosti konzistentno promovirati i prepoznavati u cilju još boljeg turističkog razvoja destinacije“, kazala je direktorica TZZŽ-a povodom potpisivanja ugovora.
„TZ Zagrebačke županije i UHPA dugi niz godina razvijaju uspješnu suradnju, a pogotovo kada je riječ o razvoju prepoznatljivih i pamtljivih turističkih proizvoda za razvoj ponude kontinentalnog turizma. Vjerujemo kako će ugovor o marketinškoj suradnji dodatno potaknuti promociju turizma posebnih interesa Zagrebačke županije, ali i uspostaviti još bolju i jaču suradnju turističkih agencija kao destinacijskih menadžment kompanija i TZ Zagrebačke županije kao UHPA-ine preporučene destinacije“, kazao je direktor UHPA-e.
Potpisani ugovor omogućit će kvalitetniju promociju destinacije na turističkim sajmovima u zemlji i inozemstvu, a Zagrebačka županija bit će naglašena kao preporučena domaća destinacija od strane UHPA-e u svim publikacijama udruge, informativnim i promotivnim materijalima, elektroničkoj komunikaciji te na službenoj internetskoj stranici uhpa.hr i društvenim mrežama.