"Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka zadovoljno je ovogodišnjim turističkim rezultatima koji su nas još jednom uvjerili kako turizam predstavlja motor hrvatskog gospodarstva", istaknuo je državni tajnik za turizam Zdenko Mičić povodom današnjeg održavanja 7. sjednice Sabora Hrvatske turističke zajednice.
Dodao je kako smatra da nema mjestu negativnim napisima koji tvrde da hrvatski turizam nije isplativ, a o tome svjedoče i veliki iznosi deviznih štednji koje su hrvatski građani položili na svoje bankovne račune tijekom protekle turističke sezone.
Najavio je važne programe i projekte koje Ministarstvo trenutačno priprema za 2007., a sve u cilju stalnog unapređivanja postojećeg turističkog proizvoda s posebnim naglaskom na daljnji razvoj kontinentalnog turizma. Pri tome je posebno izdvojio nastavak rada na programu "Look around" za koji su osigurana daljnja sredstva i u sklopu kojega se trenutačno radi na izdavanju cestovne karte, ali i turističkog vodiča.
Iz Programa rada HTZ-a za 2007., usvojenog na današnjoj sjednici, nazočni su upoznati s prognozama kako bi sljedeće godine u Hrvatskoj moglo biti ostvareno oko 10.5 milijuna turističkih dolazaka i više od 54 milijuna noćenja. Isto tako je rečeno kako će HTZ nastaviti raditi na daljnjoj afirmaciji nacionalnog branda i brandova turističkih clustera, te će pojačanim aktivnostima inzistirati na afirmaciji Hrvatske kao zemlje sa značajnom kamping ponudom i ponudom smještaja kod domaćina.
Kao posebnu važnost za narednu godinu, Niko Bulić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, upoznao je nazočne s detaljima vezano uz planirani Marketinški plan hrvatskog turizma za razdoblje od 2008. do 2012. godine, čija je izrada danas, na prije održanoj sjednici Turističkog vijeća HTZ-a, povjerena tvrtkama THR International Tourism Consultant Barcelona iz Španjolske i Horwath Consulting Zagreb iz Hrvatske.
Namjera ovog plana je pružanje jasne ocjene međunarodnog turističkog okruženja u kojem mora djelovati Hrvatska. Uz pomoć tog plana trebali bi se realizirati strateški ciljevi hrvatskog turizma, što uključuje obnovu, zaštitu i potpunije vrednovanje hrvatskih turističkih potencijala. Nadalje je naglašeno kako će se raditi na utvrđivanja novog identiteta hrvatskog turizma i pozicioniranju Hrvatske kao jedne od vodećih turističkih zemalja na Mediteranu, a sve to bi trebalo rezultirati stvaranjem kvalitetnog turizma u suglasju s održivim razvitkom.