Facebook stranica Hrvatske turističke zajednice Love Croatia dosegnula više od milijun obožavatelja

Facebook stranica Hrvatske turističke zajednice Love Croatia jutros je dosegnula više od milijun obožavatelja ostvarivši tako još jedan rekord u 2013. godini.
 
''Iznimno smo ponosni što je Love Croatia u tako kratkom roku dosegnula ovako znatan broj obožavatelja. Korisnici su svojim lajkovima nagradili uloženi trud i sustavni pristup izgradnji imidža Hrvatske kao turističke destinacije i na društvenim mrežama. Ovaj uspjeh predstavlja nam poticaj da i u 2014. nastavimo s aktivnim i svakodnevnim upravljanjem komunikacijom na društvenim mrežama, uz ostvarenje povećanja broja korisnika, ali i kontinuiranog unaprjeđenja kvalitete suradnje te upravljanja imidžem Hrvatske na društvenim mrežama. Pritom ćemo poseban naglasak staviti na komuniciranje ključnih poruka i proizvoda za razdoblje pred i posezone kao i promoviranje turističke ponude na kontinentu uz dodatno jačanje komunikacija i aktivnosti na Facebooku i Twitteru, prikupljanjem i objavom atraktivnih multimedijskih i tekstualnih sadržaja“, izjavila je Meri Matešić, direktorica Glavnog ureda HTZ-a, komentirajući broj obožavatelja Facebook stranice Hrvatske turističke zajednice Love Croatia.
 
Facebook stranica Hrvatske turističke zajednice otvorena je 6. travnja 2006. godine i jedna je od najbrže rastućih travel stranica u svijetu po broju korisnika. Prema statistikama servisa Socialbakers.com, Love Croatia se trenutno po veličini nalazi na 27. mjestu među Travel i Leisure stranicama. 
 
Hrvatska turistička zajednica kontinuirano radi na promociji i unapređenju imidža Hrvatske kao turističke destinacije na društvenim mrežama te aktivno na konstantnom povećanju prisutnosti, osmišljavanjem različitih aktivnosti, kontinuiranim optimiziranjem i nadogradnjom profila prateći globalne trendove u promidžbi turističkih destinacija na servisima Facebook, Twitter, YouTube, Google+ Instagram, Pinterest. Također,  usporedno s time razmatraju se prednosti i mogućnosti prisutnosti na ostalim društvenim mrežama.
 
Obožavatelji stranice Love Croatia svakodnevno putem ove stranice razmjenjuju svoja iskustva, objavljuju svoje impresije, komentare i fotografije, a sama stranica predstavlja interaktivni dvosmjerni komunikacijski kanal svih zaljubljenika u Hrvatsku – onih koji su ju posjetili, koji u njoj žive, ali i onih koji će ju tek posjetiti.
 
Najveći broj fanova Facebook stranice Love Croatia dolazi s najvažnijih emitivnih tržišta, Italije, Njemačke, Austrije, Mađarske, Poljske, Češke, Slovačke, Slovenije i Velike Britanije. Glavni su joj ciljevi prezentacija Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije, komunikacija s fanovima te poticanje na razmjenu iskustva i ideja za putovanje u Republici Hrvatskoj. Na dnevnoj bazi objavljuju se informacije o hrvatskoj turističkoj ponudi, destinacijama i događanjima, kao i ostale vijesti i zanimljivosti vezane uz hrvatski turizam. Jednako tako,  Love Croatia je otvorena i za besplatnu i direktnu promociju svim gospodarskim subjektima koji se bave pružanjem turističkih usluga u Republici Hrvatskoj.

Kao zahvalu vjernim obožavateljima Facebook stranice Love Croatia, a povodom dosega milijuntog korisnika iste, Hrvatska turistička zajednica, u suradnji s tvrtkom Antitalent Produkcija iz Zaprešića, producirala je video čiji je cilj, uz jasnu zahvalu vjernim fanovima na dostavljenim fotografijama, komentarima i lajkovima, prikazati najveće hrvatske atrakcije i pozicionirati Facebook stranicu Love Croatia kao centralno mjesto za informacije o putovanju u Hrvatsku na toj društvenoj mreži. Video zahvale može se pogledati na stranici Love Croatia i YouTube kanalu Hrvatske turističke zajednice.



Pisane vijesti