Na drugom Forumu hrvatske kongresne industrije, održanom danas u Zagrebu u organizaciji Hrvatske udruge profesionalaca kongresnog turizma (HUPKT), okupilo se 80-ak predstavnika kongresno-insentiv industrije iz cijele zemlje te njihovi gosti koji su raspravljali o aktualnim temama iz sektora te glavnoj temi foruma "Destinacijski marketing".
HUPKT je u sklopu foruma promovirao i prvi put dodijelio nagrade "Amabasador hrvatskog kongresnog turizma", čiji su ciljevi promicanje kongresnog-insentiv turizma u Hrvatskoj, njeno pozicioniranje kao poželjne kongresno-insentiv destinacije i poticanje na kandidiranje Hrvatske kao domaćina u kongresno-insentiv industriji.
Nagrade su dodijeljene u četiri kategorije, a dobili su ih Izaslanstvo Hrvatskog sabora u Parlamentarnoj skupštini NATO-a za lobiranje i organizaciju Parlamentarne skupštine NATO-a u Hrvatskoj ove godine, Bojan Biočina, predstojnik Klinike za kardijalnu kirurgiju KBC Zagreb, za uspješno trogodišnje lobiranje, kandidiranje i dovođenje 23. kongresa Svjetske udruge kardiotorakalnih kirurga u Hrvatsku, Sanja Vukov-Colić za uspješno organiziran Svjetski kongres kardiotorakalnih kirurga u Splitu te član HUPKT-a Tomislav Karamatić za Chevrolet Trax media u Arsenalu u Zadru.
Na Forumu je, u sklopu glavne teme "Destinacijski marketing", tajnik udruge i pomoćnik direktorice Glavnog ureda HTZ-a za strateško planiranje i marketing Slaven Reljić iznio plan i strategiju brendiranja i promocije Hrvatske kao zemlje ne samo odmorišnog turizma nego i destinacije poslovnog turizma, koji je u novom Strateškom marketinškom planu hrvatskog turizma 2014.-2020. u skupini proizvoda s visokim prioritetom.
Istaknuto je i da je HUPKT u dvije godine postojanja stekao oko sto članova, okupivši sve važnije nacionalne subjekte uključene u organizaciju kongresa i insentiva, čime je postala i važan faktor u tom segmentu, ali i cijelom hrvatskom turizmu. (Hina)