Za jedan od vodećih zagrebačkih hotela Esplanade ova je poslovna godina najbolja otkako je 2004. hotel otvoren nakon potpunog renoviranja, jer je do ovog studenog taj hotel zabilježio porast noćenja od 5 posto uz porast prosječne cijene od 2,5 posto, dok je zarada hotela porasla za 9 posto, a profitabilnost za 15 posto u odnosu na prošlu godinu. Doznaje se to iz hotela Esplanade koji je odlične rezultate ove godine obilježio u sklopu predstavljanja najnovijeg izdanja magazina tog hotela Esplanade View.
Naglasivši kako nastavak pozitivnog trenda očekuju i do kraja ove te u idućoj godini, generalni direktor Esplanade Ivica Max Krizmanić zanimljivim izdvaja i podatke o ovogodišnjem porastu broja individualnih turista u Esplanadi od 26,5 posto, kao i da u ukupnom broju gostiju i dalje najveći broj čine oni iz SAD-a.
Odlične rezultate i brojna domaća i inozemna priznanja ove godine objasnio je novom poslovnom strategijom hotela, rastućom popularnošću Zagreba na turističkim tržištima pa i ulaskom Hrvatske u EU, ali i ističući da su za dobro poslovanje prvenstveno zaslužni zaposlenici hotela i njegovi partneri.
Iako Esplanade i dalje ima svoj prepoznatljivi štih ipak, kako je kazao, u skladu s vremenom i napretkom novih tehnologija slijedi i svjetske trendove te intenzivno radi na razvoju novih ideja, među kojima je bilo i uvođenje tzv. PressReader Hot Zone koja gostima omogućuje besplatno listanje više od 2.500 novina i časopisa iz cijelog svijeta na vlastitom tabletu ili pametnom telefonu.
Takvu mogućnost za goste Esplanade je uveo prvi u Hrvatskoj, a prvi je i hotel u kontinentalnoj Hrvatskoj koji je (nedavno) dobio i Halal certifikat temeljem čega gostima islamske vjeroispovijesti pruža kompletnu Halal ponudu (smještaj, gastronomiju te wellness po strogim Halal standardima).
Od ljeta su im se, kaže Krizmanić, zaredala i inozemna priznanja (Expedia Insiders' Select 2013, Tripadvisor Certificate of Excellence, HolidayCheck Quality Selection 2013, Great Rail Journeys Award, Conde Nast Traveller Readers’ Choice Award) koja Esplanade svrstava među najbolje hotele u Europi i svijetu.
Osvrnuvši se na novo izdanje luksuznog Esplanade View magazina kazao je da osim ponude hotela na 80 stranica promovira i ljepote Hrvatske te glavnog grada Zagreba, a obrađuje i različite teme poput gastronomije, kulturne ponude i drugog. Magazin izlazi dva puta godišnje u nakladi od 4000 primjeraka na hrvatskom i engleskom jeziku. (Hina)